تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818735950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری کارفرمای نمونه استان در سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری کارفرمای نمونه استان در سال 1394 استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - شرکت ورق خودرو بعنوان کارفرمای نمونه استان معرفی و با تقدیم لوح سپاس از جناب آقای مهندس اصغر اسماعیلی مدیر عامل این شرکت تقدیر شد.

به گزارش خبرانلاین به نقل  روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درمراسم پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه کشور که با حضور وزرای محترم کشور و تعاون کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای نوربخش رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی کشور در تهران برگزار گردید .شرکت ورق خودرو بعنوان کارفرمای نمونه استان معرفی و با تقدیم لوح سپاس از جناب آقای مهندس اصغر اسماعیلی مدیر عامل این شرکت تقدیر شد. شرکت ورق خودرو در حالی عنوان کارفرمای نمونه در سال 94 را به خود اختصاص داد که با وجود مشکلات متعدد در سال گذشته از جمله بحران و رکود سنگین حاکم بر بازار محصولات فولادی در کشور توانست با تکیه بر توان ، تخصص و تعهد کارکنان خود ضمن تبیین چشم انداز و استراتژی شرکت و اهداف سالیانه در سطح کل واحدها تنگناها را پشت سر گذاشته و در جهت دستیابی به اهداف خود گامهای مثبتی را بردارد. در این راستا تیم مدیریتی شرکت با بکار گیری همه توان و ظرفیت موجود ، افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر یعنی تولید ورق گالوانیزه خودرویی و حرکت در جهت افزایش تولیدتا سقف تولید نامی را در اولویت کار خود قرار داده وبا تکیه بر به تعاملات کاری و همکاری های خوب موجود با فولاد مبارکه بعنوان شرکت مادر در جهت تولید انواع گریدهای مورد نیاز خودروسازان ، رفع کمبودها و مشکلات تجهیزات و آموزش وارتقاء توان کاری کارکنان متعهد و بومی شرکت ( بیش از 95درصد آنان از نیروهای منطقه می باشند) و انشا الله با تثبیت شرایط بازار در آینده ای نزدیک اهداف فوق را محقق خواهد نمود.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 21 تیر 1395 - 12:39:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن