تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801179688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش دمای هوای کشور از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده که دمای کشور از امروز به تدریج کاسته خواهد شد و دمای هوای تهران امروز ۴۰ درجه خواهد بود و فردا به ۳۸ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز همچنان جوی نسبتا پایدار و هوای گرم در کشور ماندگار خواهد بود ولی از امشب به تدریج دما از سمت غرب کشور کاهش نسبی خواهد یافت.

احد وظیفه افزود: امروز به دلیل وزش باد نسبتا شدید پدیده گرد و خاک در استانهای ایلام، خوزستان دور از انتظار نیست.

به گفته وی امروز دریای عمان و خلیج فارس مواج پیش بینی شده است و فردا یکشنبه نیز نیمه شرقی خلیج فارس طوفانی و مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه امروز و فردا در شمال شرق، شرق سواحل خزر، شهرهای شمالی و شمال غرب کشور بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق به همراه وزش باد پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی کشور هوای تهران را امروز صاف و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد اعلام شده که این عدد فردا به ۳۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.



۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن