تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای تسهیلات جدید بانکی با کاهش نرخ سود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه اعطای تسهیلات جدید بانکی با کاهش نرخ سود همراه خواهد شد، گفت: عطف به ما سبق نشدن قراردادها علت کاهش نیافتن نرخ سود تسهیلات همسو با نرخ سپرده بانکی بوده است.

به گزارش ایسنا، عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به عملیاتی شدن مصوبه بانک مرکزی در خصوص کاهش نرخ سود بانکی در روزهای اخیر، گفت: ثمرات مثبت این اقدام به زودی اقتصاد کشور را فرا خواهد گرفت.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه علت کاهش نیافتن نرخ تسهیلات همسو با نرخ سود سپرده ها قراردادهای منعقده در خصوص وام ها است، افزود: با توجه به اینکه نمی توان عطف به ما سبق در قراردادها را منظور کرد از این رو کاهش نرخ تسهیلات اعطایی ممکن نیست.

وی ادامه داد: به طور حتم در تسهیلات اعطایی جدید کاهش نرخ سود لحاظ خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: همسو شدن کاهش نرخ سود بانکی و همچنین تسهیلات کمی نیاز به زمان دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند کاهش نرخ سود بانکی آغاز شده است، گفت: این روند در خصوص تمامی فعالیت های بانکی لحاظ خواهد شد.


۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن