تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت عامل جنایت پارک تندرستی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مردی که دو سال پیش در پارکی در تهران مرتکب قتل شده بود، در اراک به اتهام سرقت کابل برق دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.


به گزارش شرق، وقوع یک جنایت ساعت ٢٢ روز ١١ دی سال ٩٣ از طریق تماس پرسنل اورژانس بیمارستان پیامبران با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری جنت‌آباد اعلام و با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ٢٢ساله درحالی‌که همراه دختری جوان در پارک تندرستی دو حضور داشت، با فردی ناشناس درگیر شد و از سوی این شخص مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفت. سپس ضارب با رهاکردن چاقو – به‌گونه‌ای که چاقو داخل جمجمه مقتول باقی مانده بود - از پارک متواری شد.


این پرونده به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.


دختر جوانی که همراه مقتول بود پس از حضور در پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٨ روز حادثه همراه مهدی در آلاچیق نشسته بودیم که ناگهان مهدی متوجه شد جوانی مدتی است ایستاده و پنهانی به ما نگاه می‌کند. مهدی درحالی‌که از این موضوع بسیار ناراحت شده بود به سراغ آن جوان ناشناس رفت تا او را از آلاچیق دور کند که ناگهان با یکدیگر درگیر شدند. در همین‌زمان ناگهان آن جوان مزاحم با چاقویی ضربه‌ای را به سمت مهدی پرتاب کرد به‌گونه‌ای که چاقو داخل سر مهدی‌ گیر کرد و پس از آن به‌سرعت از محل متواری شد. من با دیدن این صحنه، از افراد حاضر در پارک درخواست کمک کردم و مهدی را به بیمارستان رساندیم، اما او فوت شده بود».


تحقیقات درباره شناسایی متهم پرونده در حالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره هویت قاتل وجود نداشت.  پس از گذشت این مدت اطلاعیه‌ای از سوی دادگاه عمومی بخش زایان (از توابع استان اراک) برای اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد مبنی‌بر اینکه متهمی ٣٠ساله به نام «مهرداد. ر» که به اتهام سرقت تأسیسات عمومی روز ١٠ اردیبهشت سال جاری دستگیر و روانه زندان شهرستان اراک شده است، در اعترافاتش بیان کرده سال ١٣٩٣ داخل پارکی واقع در محدوده غرب تهران و در یک درگیری، شخصی را با چاقو مجروح کرده و هیچ اطلاعی از زنده‌بودن این شخص ندارد. 


 کارآگاهان با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده درباره زندانی زندان اراک و سوابق موجود از جنایت پارک تندرستی دو و احتمال ارتکاب قتل از سوی این شخص، با اخذ نیابت قضائی به شهرستان اراک رفتند و «مهرداد. ر» را برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.  


با انتقال متهم به اداره دهم، مواجهه حضوری متهم و تنها شاهد صحنه جنایت انجام شد و متهم از سوی دختر جوان مورد شناسایی قرار گرفت.  متهم پرونده که بدون مکان بود و تا زمان دستگیری اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه داشت، درباره شب جنایت به کارآگاهان گفت: «در پارک در حال پرسه‌زنی بودم که متوجه حضور دختروپسری جوان داخل یکی از آلاچیق‌های پارک شدم. مدتی در حال تماشاکردن آنها بودم که مقتول متوجه حضور من در نزدیکی آلاچیق شد و سراغم آمد تا مرا از آنجا دور کند. در آن زمان شیشه مصرف کرده بودم. با اعتراض مقتول به‌شدت عصبانی شدم و با چاقویی که از آن برای سرقت کابل‌های برق استفاده می‌کردم، ضربه‌ای را به سمت مقتول پرتاب کردم. چاقو وارد سر وی شد و من نیز با رهاکردن چاقو از پارک متواری شدم». 


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند متهم در یک سال گذشته، با مسافرت به بیشتر شهرها اقدام به سرقت تأسیسات عمومی کرده است». 


سرهنگ مکرم اعلام کرد: «با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین شناسایی دقیق متهم از سوی تنها شاهد صحنه جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده، در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».


۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن