تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محیط بانان با حداقل حقوق و مزایا فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: علی محمدشاعری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره  شهادت محیط بانان هرمزگانی،گفت: این دو محیط بان مظلومانه به شهادت  رسیدند و به جمع  شهدای محیط بانان  کشور  پیوستند و این درحالی است که تاکنون  118 شهید  تقدیم  محیط بانی کشور شده اند.

محیط بانان با کمترین حقوق و امکانات در دورترین  نقاط کشور فعالیت می کنند

نماینده  مردم بهشهر،نکا و گلوگاه مجلس شورای اسلامی، افزود: محیط بانان این قشر شریف با کمترین حقوق و با کمترین امکانات در دورترین  نقاط کشور فعالیت می کنند،بنابراین دولت و مجلس باید با  همیاری هم  وضعیت این قشر بی نام و نشانی را که  تمام جان و مالشان را صرف محیط زیست می کنند،سر و سامان دهد.

 وی با بیان اینکه عادلانه نیست حقوق محیط بانان  ماهی 800الی یک میلیون تومان باشد، یادآورشد: در شرایطی که  این روزها حقوق های  ده ها میلیونی  مردم ما  را  دچار رنجش و بی اعتمادی کرده  است،ما می توانستیم  بخشی از حقوق های ده ها  میلیونی را  صرف تامین  معیشت محیط بانان کنیم.

سازمان  محیط زیست لایحه جامع حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را  هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهد

نماینده  مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در  مجلس، یادآورشد: از سازمان  محیط زیست می خواهم  لایحه جامع حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را  هرچه سریعتر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد  تا مجلس نیز به رسالت خود عمل بکند.

 رییس کمیسیون کشاورزی مجلس  با بیان اینکه  سالها است که حدود 3 هزار محیط بان  از نزدیک از 15میلیون هکتار از اراضی  منابع طبیعی  کشور محافظت می کنند، یادآورشد:متاسفانه تعدادی از محیط بانان و جنگلبانان ما در راستای این حفاظت  مجروح  یا به شهادت  رسیدند.

 وی یادآورشد: در ماههای اخیر  یک جنگل بان و دو محیط بان به شهادت رسیدند و از مسئولان قضایی  استان هرمزگان می خواهم  به قید فوریت  با شکارچیان غیرمجاز برخورد و قاتلین  محیط بنان و جنگلبانان را به سزای اعمالشان برساند.

 رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع  طبیعی  مجلس با تسلیت شهادت دو محیط بان  در استان  هرمزگان،گفت: متاسفانه این دو محیط بان بدست  متجاوزان  به محیط  زیست  به شهادت  رسیدند.

۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن