تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متن متفاوت حامد بهداد برای درگذشت عباس کیارستمی!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: حامد بهداد با انتشار متنی درگذشت عباس کیارستمی را تسلیت گفت.
 عباس کیارستمیحامد بهداد بازیگر فیلم سعادت آباد با انتشار یک یادداشت درگذشت عباس کیارستمی را تسلیت گفت.بهداد در یادداشتی نوشت:بودن او در اين ورطه  از تاريخ كه يخبندان اخلاق و زيبايی است غنيمتی فرهنگی برای ادامهء اعتبار سينمای ايران بود.زبان فيلمسازى هم نسلان و نسلهاى بعد فاصله شان با وی كيهانی است. ديگر تكرار كيارستمى محال است.هر چند كار توسط خود ايشان هر چه تمامتر سرانجام يافت.وقتی زبان فيلمسازی نوين و بديع او به خزانه تاريخ سينما پيوست ، جهانيان به طورى جدی متوجه ما شدند.آثار او ، خيال های زيبايش را درباره زندگی همچون نسخه های مانی پيامبر در اختيارمان می گذارد.  و اينك در ناباوری ما، عاليجناب عباس كيارستمی بر زورق بهار ، زمستان را تا ابديت مى شكافد.درگذشت اورا بويژه به تمام ايرانيان كه سعادت داشتنش را داشتيم تسليت می گويم.
كيارستمى اعتبار سينمای ايران بود.نامش جاودانه باد.
هم سوگ شما حامد تفنگساز صابرى بهداد»خبر آنلاینمطالب مرتبط:پرویز پرستویی به جای کیارستمی جواب فراستی را داد+عکسعباس کیارستمی را در قطعه هنرمندان به خاک نسپارید! هنرمندان در مراسم یاد بود مرحوم کیارستمی+تصاویرتوییت روحانی برای کیارستمی +عکسپاسخ رییس بیمارستان جم به شایعات مرگ کیارستمی!تسلیت ظریف برای مرگ عباس کیارستمیتسلیت رئیس جمهور فرانسه برای درگذشت کیارستمی+عکسبی‎تفاوتی صداوسیما به درگذشت مرد جاودانه‎ی تاریخ سینمای جهانکیارستمی از مقابل موزه سینما تشییع می‌شود ترانه علیدوستی اینچنین با کیارستمی وداع کرد+عکسلبخند کیارستمی در آخرین روزهای زندگی+عکسعباس کیارستمی توییتر را تسخیر کرد+عکسواکنش افراد سرشناس به درگذشت عباس کیارستمیبازتاب جهانی درگذشت کیارستمی در سایت های معتبر جهان! +عکسعلت درگذشت عباس کیارستمی مشخص شد!واکنش پرویز پرستویی به درگذشت کیارستمی+عکسماجرای عينک آفتابی كيارستمی +عکسپيام تسليت متفاوت عبدالله اسكندری برای عباس کیارستمی+عکسفوری // کیارستمی فیلمساز بزرگ ایرانی درگذشت+عکسبدلیل تشدید بیماری؛ عباس کیارستمی زیر تیغ جراحان رفتعباس کیارستمی کارگردان مطرح کشور درگذشت!واکنش هنرمندان و بازیگران به درگذشت عباس کیارستمی!+تصاویرجدیدترین خبر از عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران!
مطالب پیشنهادی


ست های زیبای لباس زیر و لباس شب زنانه !! + تصاویر


برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





چهارشنبه 16 تیر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن