تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش فیلم های کیارستمی از تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پخش فیلم های کیارستمی از تلویزیون




به مناسبت درگذشت فیلم‌ساز صاحب‌سبک سینمای ایران، دو فیلم «خانه دوست کجاست» و «طعم گیلاس» از این کارگردان فقید از تلویزیون پخش می‌شود.





خبرگزاری ایسنا: به مناسبت درگذشت فیلم‌ساز صاحب‌سبک سینمای ایران، دو فیلم «خانه دوست کجاست» و «طعم گیلاس» از این کارگردان فقید از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما،  شبکه نمایش با پخش دو فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست» و «طعم گیلاس» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه یاد و خاطره این فیلمسازِ برنده نخل طلا را گرامی می‌دارد.

فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست»، امشب سه‌شنبه ساعت 21 و «طعم گیلاس» چهارشنبه ساعت 17 پخش خواهد شد.

فیلم «خانه دوست کجاست» به کارگردانی و نویسندگی عباس کیارستمی محصول سال ۱۳۶۵، یوزپلنگ برنزی جشنواره فیلم لوکارنو را در سال 1989 به دست آورد.

«طعم گیلاس» ساخته عباس کیارستمی در سال 1375 درباره مردی است که در حومه شهر تهران، با اتوموبیلش دنبال کسی می‌گردد که تقاضای پردردسر او را در ازای دریافت ۲۰۰ هزار تومان پول انجام دهد.

کیارستمی برای «طعم گیلاس» جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن 1997 را به دست آورد. این دستاورد اولین جایزه مهم و یکی از مهم‌ترین جوایز تاریخ سینمای ایران است.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست»، امشب سه شنبه ساعت 21 و «طعم گیلاس» چهارشنبه ساعت 17 به روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.









تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن