تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت دکل نفتی گمشده معادل440سال حقوق صفدرحسینی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قیمت دکل نفتی گمشده معادل440سال حقوق صفدرحسینی
یک سال پیش تقریباً هیچ کس از مخالفان دولت حسن روحانی درباره دکل‌های نفتی گمشده سخنی به زبان نمی‌آورد، مگر برای تبرئه مدیران 8 سال قبل از سال 92. موضوع دکل‌ها تازه یکی از چندین پرونده کلان فساد اقتصادی کشور در آن دوران بود.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه ایران نوشت:پرونده‌ای که به گفته برخی آگاهان و از جمله نمایندگانی در مجلس نهم همچون امیرعباس سلطانی دامنه‌ای به اندازه گم شدن 17 یا 18 دکل را دربر می‌گرفت. معروف‌ترین این دکل‌ها 87 میلیون دلار برای مملکت آب خورده بود. تازه زنگنه، وزیر نفت در همان دوران گفت که دکل‌هایی با پرونده‌های مفصل‌تر و قیمت‌های بالاتر هم گم شده‌اند. 87 میلیون دلار به قیمت دلار 3 هزار و 500 تومان رقمی بیش از 304 میلیارد تومان می‌شود. این تازه قسمتی از یکی از پرونده‌های تخلفی است که در هیاهوهای امروز رنگ فراموشی گرفته است.
یک مقایسه دیگر ابعاد موضوع را بیشتر باز خواهد کرد. صفدر حسینی با اتهام دریافت حقوق 57 میلیون تومانی از پست خود کنار رفت. پول از دست رفته دکل نفتی مورد اشاره معادل حقوق 5 هزار و 333 ماه اوست. به عبارتی اگر صفدر حسینی با حقوق ماهانه فرضی 57 میلیون تومانی کار می کرد، مبلغ پرداختی به وی پس از 440 سال معادل ارزش تنها یکی از دکل‌های نفتی گمشده از خزانه مملکت می شد. این تازه قسمت کوچکی از یکی از پرونده‌های بی‌سرانجام دولت قبل است. دامنه این مقایسه اگر وارد پرونده‌هایی نظیر فروش نفت توسط بابک زنجانی یا پرونده تخلف تأمین اجتماعی شود، عمق فاصله‌ها بیش از اینها هویدا خواهد شد.



منبع: روزنامه ایران

مطالب مرتبط
قالیباف: حقوق من از شهرداری 7.5 میلیون تومان است/ همسرم، صلواتی خدمت کرده
۵ کلینیک حقوق شهروندی در کرج افتتاح شد
هدف اصلی مخالفان دولت چیست؟/پرونده حقوق‌های نجومی با استعفای مدیران بسته نمی‌شود/ زوایای مغفول فیش‌های نجومی
آزمون دولت روحانی
10 آسیب اجتماعی حقوق‌های نجومی به روایت وطن امروز
فیش حقوق مدیران نهادهای خارج از دولت هم بررسی شود
وزارت اطلاعات: ما پيامك تهديدآميز نفرستادیم
رابطه وزارت خارجه و نیروهای نظامی



۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن