تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي سركرده القاعده عليه ايران و حزب‌الله


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادعاي سركرده القاعده عليه ايران و حزب‌الله
به تازگي ويدئويي از سركرده تشكيلات تروريستي القاعده منتشر شده كه در آن ادعاهايي تند را عليه ايران و حزب‌الله مطرح كرده است.
به گزارش شبكه العالم، مؤسسه «السحاب» بازوي رسانه‌اي القاعده اين ويدئو را تحت عنوان «قسمت هفتم» سخنان «ايمن الظواهري» سركرده اين تشكيلات تروريستي منتشر كرد. مؤسسه السحاب مدعي شد كه الظواهري اين پيام را مدتي قبل ارسال كرده بود، ولي به دليل حملات مستمر عليه مواضع اين گروه، اين نسخه مفقود شد و نسخه كنوني، پس از انتشار قسمت هشتم، به دست اين مؤسسه رسيده است. الظواهري در بخش‌هايي از اين پيام ويدئويي، مدعي مي‌شود كه يمن امروز صحنه شديدترين حمله «امريكايي و صفوي» است و «جزيره العرب» و «يمن» در حال دفاع در مقابل اين دو خطر هستند! وي مي‌افزايد: «بايد آل سعود، عبد ربه منصور هادي (رئيس‌جمهور مستعفي و فراري يمن) و علي عبدالله صالح (رئيس‌جمهور پيشين) و همه مزدوراني را كه باعث شدند امريكايي‌ها و صفوي‌ها به گردن‌هاي ما نزديك شوند، تكفير كنيم.» الظواهري همچنين گفت كه انصارالله يمن، ياران ايران هستند و با وجود شعار مرگ بر امريكا هنوز پيشنهاد خود به غرب در خصوص همكاري در جنگ عليه تروريسم را تكرار مي‌كنند. سركرده القاعده مدعي شد كه شعار مرگ بر اسرائيل ايران و حزب‌الله لبنان دروغ است، زيرا «ايران و لبنان هر دو معاهده سازمان ملل درخصوص تضمين سلامتي همه كشورها از جمله اسرائيل» را امضا كرده‌اند.






تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن