تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام روزنامه‌ها بیشترین یارانه را دریافت کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کدام روزنامه‌ها بیشترین یارانه را دریافت کرده‌اند
روز نو : روزنامه‌های اطلاعات، ایران، دنیای اقتصاد، جام جم و جمهوری اسلامی بیشترین حمایت مطبوعاتی را در سال ۹۴ دریافت کردند.
 به گزارش ایلنا براساس اعلام معاونت مطبوعاتی، روزنامه اطلاعات در سال ۹۴ با دریافت ۳میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان از محل درج آگهی‌های دولتی، یارانه بیمه و یارانه طرح اشتراک، بیشترین دریافت کننده حمایت‌های دولتی در سال گذشته بوده است.
بنابراین گزارش و براساس جدول منتشر شده از حمایت ۱۰۰ میلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌ها در سال ۹۴، روزنامه ایران در رده دوم بیشترین دریافت کننده حمایت بوده است که با رقم ۳میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان از دو ردیف یارانه بیمه و آگهی‌های دولتی در رده دوم قرار گرفته است.
روزنامه دنیای اقتصاد نیز با دریافت ۳ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان از محل یارانه مستقیم، یارانه بیمه، یارانه طرح اشتراک و آگهی‌های دولتی در رتبه سوم قرار دارد.
روزنامه‌های جام جم با ۲میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان و جمهوری اسلامی با یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، روزنامه خبر جنوب با یک میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان و روزنامه ابرار با یک میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان رده‌های بعدی بیشترین دریافت کننده حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در حوزه‌های «یارانه مستقیم، یارانه بیمه، یارانه طرح اشتراک و آگهی‌های دولتی» بوده‌اند.






تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن