تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط میان صفدرحسینی و ساواک چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ارتباط میان صفدرحسینی و ساواک چیست؟
نگاهی به مافیای اقتصادی خانوادگی صفدر حسینی؛
ارتباط میان صفدرحسینی و ساواک چیست؟ خوب است آقای صفدر حسینی کوزوکی فرزند سید علی اکبرمتولد ۱۳۳۳ که استاندارچهارمحال بختیاری، وزیرکار و وزیر اقتصاد درطی سالهای ۱۳۷۶تا۱۳۸۴و هم اکنون رییس صندوق توسعه ملی است درباره فرد فوق الذکر که منبع کد دار ساواک می باشد و اتفاقا همانند اواهل روستای کوزوکی می باشد، کمک و راهنمایی فرمایند.


به گزارش فرهنگ نیوز، ۱-فردی که در لیست منتشرشده ۸۰۰۰ نفر منابع ساواک در اوائل انقلاب با نام «سید صفر حسینی کوزه وکی فرزند سید علی‌اکبر به شماره شناسنامه ۱۷۳ متولد ۱۳۳۳ ردیف ۰۴۳ ح ۱۸ به شماره رمز ۱۳۹۷۷» به عنوان منبع و مخبر ساواک معرفی شده چه کسی است ؟


 
او اکنون کجاست؟ این منبع کد دار ساواک پس از انقلاب درچه وضعیتی به سربرده است؟ آیا نامبرده درقید حیات می باشد؟ آیا پس از انقلاب بخاطر همکاری های وسیع باساواک اعدام شده یا متواری می باشد؟ این عضو شبکه پرویز ثابتی کجاست؟
 
۲-خوب است آقای سید صفدر حسینی کوزوکی فرزند سید علی اکبرمتولد ۱۳۳۳ که استاندار چهارمحال بختیاری، وزیرکار و وزیر اقتصاد درطی سالهای ۱۳۷۶تا۱۳۸۴ و هم اکنون رییس صندوق توسعه ملی است درباره فرد فوق الذکر که منبع کد دار ساواک می باشد و اتفاقا همانند او اهل روستای کوزوکی می باشد،کمک وراهنمایی فرمایند. قاعدتا به دلیل کوچک بودن روستای فوق الذکر در آن مقطع و ...ایشان می تواند کمک شایانی درباره فرد نامبرده نماید.
 



 
۳- البته سالها پیش  آقای عیسی کلانتری وزیر پیشین کشاورزی درباره این فرد منبع ساواک تحقیقاتی انجام داده است و دارای اطلاعاتی می باشد، اگر ایشان هم راهنمایی فرمایند ممنون میشویم.
 
 


منبع: عماریون


95/4/13 - 09:52 - 2016-7-3 09:52:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن