تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803620210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی نامزد قطعی اصلاح‌طلبان در 96/جلسه اصلاح‌طلبان با دولت درباره فیش‌های حقوقی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی نامزد قطعی اصلاح‌طلبان در 96/جلسه اصلاح‌طلبان با دولت درباره فیش‌های حقوقی
عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان‌، طرح نامزد جدید از جانب این جریان برای انتخابات 96 را تکذیب کرد و گفت‌: اساساً چنین ادعایی صحت نداشته و اصلاح‌طلبان و قطعا روحانی نامزد نهایی این جریان در انتخابات خرداد 96 خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- محسن رهامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» ادعای جریان محافظه‌کار مبنی بر عبور اصلاح‌طلبان از دولت روحانی در 
روحانی نامزد قطعی اصلاح‌طلبان در 96/جلسه اصلاح‌طلبان با دولت درباره فیش‌های حقوقی
آستانه انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و گفت: اساسا چنین ادعایی صحت نداشته و اصلاح‌طلبان طی جلساتی که اخیرا برگزار کردند هیچ صحبتی چه در جلسات عمومی و چه در جلسات خصوصی درباره طرح نامزد جدید در انتخابات به غیر از شخص آقای روحانی نداشته‌اند و قطعا ایشان نامزد نهایی این جریان در انتخابات خرداد 96 خواهد بود.
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان افزود: خوشبختانه اصلاح‌طلبان بعد از حضور موفق در دو انتخابات اخیر یعنی دوره یازدهم ریاست‌جمهوری و نیز هفتم اسفند نشان داده‌اند که راه را بلد هستند و می‌دانند چه برنامه‌ای برای انتخابات داشته و چه مسیری را طی کنند؛ لذا از این نظر هیچ نگرانی برای انتخابات آینده وجود نخواهد داشت.
 
او در عین حال به برخی انتقادات در جریان اصلاح‌طلبی نیز اشاره داشت و گفت‌: البته حمایت اصلاح‌طلبان از دولت به معنای دفاع متعصبانه نیست و هرگاه نقطه‌نظری وجود داشته باشد این مساله در قالب جلسات خصوصی با مسئولان دولتی به مشورت گذاشته می‌شود. هرچند که طرح این موضوعات نیز به معنای مخالفت با آنان نبوده چراکه اصلاح‌طلبان از محدودیت‌های دولت مطلع بوده و بیشتر مترصد حمایت از دولت در رفع مشکلات کشور هستند.
 
رهامی تصریح کرد: در جریان فیش‌های حقوقی نامتعارف طی جلسه‌ای که با برخی مسئولان دولتی داشتیم این مساله را مطرح کردیم که از قضا مسئولان دولتی نیز با ما هم‌نظر بوده و سعی در رسیدگی به این موضوع دارند. از این قبیل مباحث هرازگاهی در برخی مواقع به وجود می‌آید ولی همه این مسائل در حد مشورت و گمانه‌زنی برطرف می‌شود و ارزیابی اصلاح‌طلبان از دولت چنین است که روحانی توجه خوبی مسائل کلان کشور داشته است.
 
این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان در پایان متذکر شد: امید اصلاح‌طلبان این است که دولت روحانی در سال پایانی و در صورت موفقیت در انتخابات طی چهار سال آینده نگاه جدی‌تری به موضوعات اقتصادی و معیشتی داشته باشد و تلاش اصلاح‌طلبان نیز در همین جهت است که با فرصت دادن به روحانی و تمدید دولت او طی انتخابات 96 زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور فراهم کند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، اخیراً خبری مبنی بر "عبور مجمع روحانیون‌مبارز از روحانی کلید خورد"، در برخی سایت‌ها منتشر شد که مجمع روحانیون آن را تکذیب و اعلام کرد: مجمع روحانیون مبارز تاکنون مطلقا در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده جلسه و گفتگویی نداشته است و موضع این مجمع حمایت قاطع از دولت و خصوصا شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس‌جمهور محترم است.

عضو مجمع روحانیون مبارز نیز با تکذیب این مطلب که گفته می‌شود نشستی توسط این مجمع مبنی بر عبور از روحانی تشکیل شده است، تصریح کرد: این موضوع کذب محض است. حجت الاسلام والمسلمین اسدالله کیان‌ارثی گفته است: اصلا چنین موضوعی در مجمع نه مطرح گردیده و نه چنین جلسه‌ای برای این موضوع تشکیل شده است. طرح چنین موضوعاتی شاید براین اساس باشد که مطرح کنندگان در عالم خود مجمعی تشکیل داده باشند و به‌جای هر عضوی از مجمع فردی را قرار داده باشند و چنین موضوعی را تجویز کرده باشند‌.موضع مجمع حمایت از روحانی است.


پیشتر نیز برخی رسانه‌های مخالف دولت بحث عبور اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 را مطرح کرده بودند که با واکنش و تکذیب چهره‌های اصلاح‌طلب مواجه شد.





تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن