تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817252714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای راز قتل رمال ثروتمند پس از 6 سال


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
افشای راز قتل رمال ثروتمند پس از 6 سال
افشای راز قتل رمال ثروتمند پس از 6 سال راز قتل رمال ثروتمند که در یکی از محلات شیراز تنهایی زندگی می‌کرد با گذشت 6 سال از این جنایت فاش شد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ سال 89 به مأموران کلانتری شیراز خبر رسید مرد ثروتمندی در خانه‌اش به قتل رسیده است. وقتی مأموران وارد این خانه شدند در یکی از اتاق‌ها جسد صاحبخانه را دیدند که به زمین افتاده بود و پارچه‌ای که دور گردنش به چشم می‌خورد نشان می‌داد قاتل او را خفه کرده است.

کارآگاهان در جریان تحقیق پی‌بردند عامل جنایت با صاحبخانه آشنایی داشت که پس از خفه کردن او دست به سرقت زده و فرار کرده است. در ادامه تحقیقات روشن شد مقتول سال‌ها قبل از خانواده‌اش جدا شده و تنها زندگی می‌کرد.با وجود این، کارآگاهان با بررسی احتمالات مختلف تلاش کردند کلید راز این جنایت را به دست بیاورند.بدنبال بررسی‌های انجام شده در خانه مقتول مأموران به سرنخ‌هایی دست یافتند و پی‌بردند که وی رمال بوده و اشیایی مربوط به رمالی در خانه‌اش پیدا کردند.

تحقیقات کارآگاهان جنایی درباره زندگی خصوصی این مرد ثروتمند نشان می‌داد او از مدت‌ها قبل با جوانی دوست بود. این جوان به منزلش رفت و آمد می‌کرد و روابط نزدیکی با هم داشته‌اند.

کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که جوان مورد نظر می‌تواند به خاطر سرقت پول‌ها و اشیای گرانقیمت موجود در خانه پیرمرد اقدام به قتل کرده باشد. جست‌وجوی‌های پلیس برای یافتن این جوان آغاز شد اما پی بردند که او پس از قتل صاحبخانه فراری شده است.

 کارآگاهان در بررسی‌های تخصصی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد به یقین این جوان در جنایت دست داشته و بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته است.

به این ترتیب با گذشت چند سال از این جنایت سرانجام جوان فراری دستگیر شد و وقتی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام قتل را انکار کرد و گفت که مرد رمال را نکشته است. با این حال وقتی او به دادسرای امور جنایی شیراز منتقل شد و از سوی بازپرس شرافتی تحت بازجویی فنی قرار گرفت اتهامش را پذیرفت و گفت برای بالاکشیدن اموال مرد رمال دست به این جنایت زده است.

متهم در اعترافاتش گفت: من کارگر بودم و مدت‌ها قبل با این مرد سالخورده که ثروتمند بود آشنا شدم. می‌دانستم که او در منزلش میلیون‌ها تومان پول و سکه طلا دارد. روز حادثه با هر ترفندی بود وارد منزلش شدم. ابتدا دست و پایش را بستم و در ادامه با پارچه‌ای که دور گردنش پیچیدم خفه‌اش کردم و پس از سرقت پول و اشیای گرانقیمت پا به فرار گذاشتم.

منبع: روزنامه ایران


95/4/13 - 08:32 - 2016-7-3 08:32:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن