تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معجزه ولز در يورو 2016


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معجزه ولز در يورو 2016
صعود تيم ملي ولز به جمع چهار تيم برتر اروپايي يورو 2016 را با شگفتي جديد روبه‌رو كرد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


صعود تيم ملي ولز به جمع چهار تيم برتر اروپايي يورو 2016 را با شگفتي جديد روبه‌رو كرد. دومين ديدار مرحله يك چهارم نهايي اين مسابقات را ولز و بلژيك برگزار كردند و برتري سه - يك شاگردان كولمن جشن و شادي را براي اولين بار به ولزي‌ها هديه داد. با اين نتيجه پرتغال و ولز در نيمه نهايي براي رسيدن به فينال مي‌جنگند.
  
لذت برديم
سرمربي تيم ملي ولز معتقد است شاگردانش مزد زحمت‌هايشان را گرفته‌اند. ولزي‌ها براي اولين بار حضور در جام ملت‌هاي اروپا را تجربه مي‌كنند و حالا كريس كولمن به مصاف با پرتغال فكر مي‌كند: «از داشتن رويا، هراسي نداشته باشيد چون چهار سال پيش من هم تصور رسيدن به چنين جايگاهي را نمي‌كردم اما ببينيد كه چه اتفاقي افتاد. اگر سخت كار كنيد و از شكست نترسيد كه ممكن است براي هركس و تيمي اتفاق بيفتد كه براي من شكست‌هايم بيشتر از موفقيت‌ها بوده است، به جاهاي خوبي خواهيد رسيد اما به شخصه از شكست خوردن نمي‌ترسم. پيش از اينكه بازي شروع شود به بازيكنانم گفتم كه از بازي خود لذت ببرند و اينكه براي رقابت اينجا هستيم. مي‌دانستيم كه چيزي براي ارائه كردن داريم. ما بازيكنان خوبي داريم كه هميشه دنبال رسيدن به چيزهايي هستند كه مي‌خواهند.» دو كارت شدن دو بازيكن اصلي ولز كار كولمن را براي بازي بعدي اين تيم دشوار كرده است. آرون رمزي و بن ديويس، با دريافت كارت زرد دوم، بازي مقابل پرتغال را از دست دادند.
  
ماجراجويي ولز ادامه دارد
ستاره تيم ملي ولز از اينكه حضور در نيمه نهايي يورو را تجربه مي‌كند حسابي خوشحال است. گرت بيل بايد در نيمه نهايي رودرروي كريس رونالدو هم تيمي‌اش در رئال مادريد بازي كند: «براي صعود به نيمه نهايي و نشان دادن توانايي‌هاي خود نهايت تلاشمان را به كار گرفتيم. شايسته صعود به نيمه نهايي بوديم. به خودمان ايمان داشتيم و به همين خاطر مي‌توانيم نتايج دلخواه را به دست آوريم. تا پايان بازي جنگيديم و اجازه فضاسازي را به حريف نداديم. احساسي باور نكردني دارم. نمي‌توانم خوشحالي خودم را بيان كنم. اطمينان داشتيم كه مي‌توانيم شگفتي‌ساز يورو 2016 باشيم. از اين سفري كه آغاز كرديم لذت مي‌بريم و مي‌خواهيم به ماجراجويي ادامه دهيم. ما بازيكنان به وظيفه خود در ميدان عمل كرديم. زمان زيادي براي جشن گرفتن نداريم و بايد هر چه سريع‌تر به بازي بعدي فكر كنيم. بازي كردن برابر پرتغال بسيار سخت است اما به پيروزي در اين ديدار فكر مي‌كنيم.»
  
مربي‌ام نه جادوگر!
سرمربي بلژيك پس از حذف اين تيم از گردونه مسابقات به انتقاد از عملكرد بازيكنانش پرداخت. مارك ويلموتس با تأكيد بر اين موضوع اظهار داشت: «من هم مانند تمام بازيكنان و اعضاي تيم از اين باخت و حذف از اين رقابت‌ها ناراحتم. اميدوار بوديم كه به جمع چهار تيم برتر رقابت‌ها برسيم و سناريوي اين بازي در ابتدا براي ما عالي پيش رفت اما ولز به خوبي دفاع كرد و در نهايت ما را به دردسر انداخت. ما براي اين بازي چند مدافع خود را در اختيار نداشتيم و مدافعان جوانمان هم مطمئن كار نكردند. گل دومي كه دريافت كرديم، كشنده بود. من مربي هستم، نه جادوگر! ما در اين تورنمنت فوق‌العاده بوديم اما از شكست 3 - يك برابر ولز ناراحتم. نتيجه‌گيري كه مي‌شود از اين بازي كرد، اين است كه ما نتوانستيم جايگزين خوبي براي بازيكنان اصلي‌مان پيدا كنيم اما ترجيح مي‌دهم كه بازيكنانم را مورد سرزنش قرار ندهم. ما در چهار سال گذشته در دو تورنمنت به مرحله يك‌چهارم نهايي رسيده‌ايم كه در نوع خود نتايج خوبي بوده‌اند.»
  
فرانسه - ايسلند 23:30
آخرين ديدار مرحله يك چهارم نهايي اين دوره جام ملت‌هاي اروپا را فرانسه ميزبان و ايسلند با انگيزه برگزار مي‌كنند. ايسلند با پشت سرگذاشتن انگليس پرمدعا خودش را به عنوان يكي از مدعيان معرفي كرده است. جالب اينكه اين تيم در چهار ديدار گذشته با تركيبي ثابت به ميدان رفته است. در آن سو اما خروس‌ها هستند. فرانسه ميزبان اين دوره براي ماندن در يورو 2016 از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند. هواداران فرانسه نيز اصلاً دوست ندارند كه با جام خداحافظي كنند. ديديه دشان اميدوار است روند روبه رشد تيمش كماكان تداوم داشته باشد. آنها براي رسيدن به اين مرحله جمهوري ايرلند را از پيش رو برداشته‌اند و امشب باز هم با يك تيم باانگيزه مصاف مي‌دهند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن