تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817376253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل: خال روي صورت گرفتارم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل: خال روي صورت گرفتارم كرد
بسياري از جرائم جنايي از طرف اتباع بيگانه رقم مي‌خورد...


مرد افغان كه بعد از قتل زني تنها در جنوب تهران به تركيه گريخته بود، جزئيات بيشتري از حادثه را شرح داد. گزارش بازداشت متهم شش تيرماه در اين صفحه چاپ شده بود.

به گزارش خبرنگار ما، عصر روز بيستم شهريور سال گذشته بود كه قاضي ايلخاني‌، بازپرس ويژه قتل بعد از اطلاع از قتل زني 41 ساله در طبقه اول ساختماني مسكوني در خيابان همداني محله خزانه در محل حاضر شد. در اولين تحقيقات مشخص شد كه زن ميانسال با ضربات متعدد چاقو هدف قرار گرفته است. پسر 9 ساله مقتول با زباني كودكانه گفت: وقتي از خواب بيدار شدم به دنبال مادرم در خانه گشتم و جسد او را ديدم و با گريه همسايه‌ها را خبر كردم. كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور قاضي در اين‌باره تحقيق و از چند مظنون بازجويي كردند،  اما از آنجا كه مداركي عليه آنها موجود نبود آزاد شدند.

كارآگاهان در تحقيق بيشتر به مرد23 ساله افغاني به نام غلام-الف معروف به روح‌الله مظنون شدند و فهميدند كه بعد از حادثه خاك ايران را ترك كرده است، بنابراين اين مرد به عنوان مظنون اصلي تحت تعقيب قرار گرفت. در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود، كارآگاهان متوجه شدند كه غلام چهارم تيرماه بار ديگر به تهران بازگشته است، بنابراين وي را بازداشت كردند. او در بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي در جريان است.

گفت‌وگو با متهم فكر مي‌كردي كه دستگير شوي؟ نه. اصلاً. چرا؟ چون افراد زيادي به خانه آن زن رفت و آمد داشتند به خاطر همين فكرش را نمي‌كردم كه مأموران من را بازداشت كنند. او را از كجا مي‌شناختي؟ من در كار خريد و فروش مواد در منطقه خاني‌آباد بودم. همين موضوع سبب آشنايي ما شد. بعداً فهميدم كه او هم به خاطر خريد و فروش مواد دستگير شده بود. چرا به خانه‌اش رفته بودي؟ من گاهي به خانه‌اش مي‌رفتم. شب حادثه همسرم من را بيرون كرده بود. گاهي هم موادي را كه داشتم، در خانه او نگه مي‌داشتم به خاطر همين آن شب به آنجا رفتم. موقع خواب صداي تلويزيون زياد بود. خواستم صداي آن را كم كند كه دعوايمان شد و او را با چاقو كشتم. تو كه فكرش را نمي‌كردي دستگير شوي چرا فرار كردي؟ ترسيده بودم. به طور غيرمجاز راهي تركيه شدم. چند ماهي آنجا كارگري كردم. فكر كردم كه ماجرا فراموش شده است به خاطر همين دوباره به صورت غيرمجاز برگشتم و شروع به خريد و فروش مواد در همان محل كردم تا اينكه مأموران من را دستگير كردند. چه شد كه به قتل اقرار كردي؟ چند روز مقاومت كردم و چيزي نگفتم. بعد از حادثه به يك مغازه رفتم و مقداري خريد کرده بودم. بعداً فهميدم كه مأموران تصوير من را از دوربين به دست آورده‌اند. به خاطر خالي كه روي صورتم بود شناسایی و مجبور به اقرار شدم. البته با شواهدي كه پليس در اختيار داشت چاره‌اي جز اقرار نداشتم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن