تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس روز تجلی اراده جهانی و مردمی برای احقاق حق مردم فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سیاسی: امام جمعه آران و بیدگل گفت: روز قدس روز تجلی اراده جهانی و مردمی برای احقاق حق مردم فلسطین است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی به مناسبت روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غاصب و غارتگر و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است. وی افزود: روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پای بندی اش به اندیشه وحدت و انسجام دنیای اسلام مقابل زورگویان عرصه جهانی است. وی با بیان اینکه ملت های هوشیار و آگاه بار دیگر پایه های کاخ ظلم را به لرزه در خواهند آورد تصریح کرد: روز قدس روز رژه سپاهیان اسلام در مقابل چشمان حیرت زده مستکبرین جهان و روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی مسلمانان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی او یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است. آیت الله موسوی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری طلایه دار جنبش های عظیم استکبار ستیزی و ضد اسرائیلی جهان است، گفت: نظام اسلامی هرگز در برابر حمایت های ظالمانه سردمداران کفر جهانی بویژه آمریکای جهانخوار و ایادی مزدور آن در منطقه از رژیم غاصب اسرائیل و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه های داعش و تکفیری در عراق، سوریه، لبنان، لیبی، بحرین و افغانستان سکوت نخواهد کرد و تا استیفای کامل حقوق مردم فلسطین و پاکسازی منطقه از لوث و جور جنایتکاران تروریست از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد. وی تاکید کرد: امروز قدس به منزله دفتر خونین شهادت، شجاعت و مقاومت اسلامی است و هر برگ از اوراق زرین این مصحف یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کران و مظلومیتی بی مرز است.
[ مشاهده متن کامل خبر روز قدس روز تجلی اراده جهانی و مردمی برای احقاق حق مردم فلسطین است در خبرگزاری قرآنی ایران ]


جمعه ، ۱۱تیر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن