تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820732453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه متمرکز شبهای قدر در شهر سرخنکلاته برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
برنامه متمرکز شبهای قدر در شهر سرخنکلاته برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهر سرخنکلاته اعلام کرد: همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، برنامه متمرکز شب قدر و احیاء در این شهر برگزار می شود.
اسماعیل اسلام پرست، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهر سرخنکلاته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت شب های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) مراسم متمرکز شبهای قدر در شهر سرخنکلاته برگزار می شود. وی افزود: این مراسم شامل؛ برگزاری سخنرانی، قرائت دعای افتتاح، مداحی و مراسم احیا است که از ساعت 10.45 امشب آغاز می شود. اسلام پرست اظهارداشت: این مراسم از سوی ستاد برگزاری مراسم احیای متمرکز و با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهر سرخنکلاته برگزار می شود. یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان در مصلی گرگان برگزار می شود خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان با حضور هزاران تن از مردم مومن و روزه دار در مصلی بزرگ گرگان خبر داد.
[ مشاهده متن کامل خبر برنامه متمرکز شبهای قدر در شهر سرخنکلاته برگزار می شود در خبرگزاری شبستان ]

برنامه متمرکز شبهای قدر در شهر سرخنکلاته برگزار می شود






یکشنبه ، ۶تیر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن