تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۱۰ هزار نفر طومار برگزاری همه پرسی خروج فنلاند از اروپا را امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بیش از ۱۰ هزار نفر طومار برگزاری همه پرسی خروج فنلاند از اروپا را امضا کردند بین الملل > اروپا - تسنیم نوشت: بیش از ۱۰ هزار نفر مردم فنلاند طومار تهیه شده از سوی حزب ملی این کشور را که در آن خواستار برگزاری همه پرسی عضویت فنلاند در اتحادیه اروپا شده است، امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسانه های فنلاندی، طومار ارائه شده از سوی حزب ملی گرای فنلاند برای برگزاری همه پرسی مشابه بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا تاکنون با امضای بیش از 10 هزار نفر روبرو شده است.

حزب ملی فنلاند از نتایج همه پرسی 23 ژوئن یعنی پنجشنبه گذشته در بریتانیا استقبال کرده است. این طومار تاکنون یک پنجم امضاهای لازم برای بررسی این طرح در پارلمان فنلاند را به دست آورده است.

حزب ملی فنلاند اعلام کرد: اتحادیه اروپا عامل اصلی هرج و مرج در قاره اروپا بوده است و فنلاند باید یک همه پرسی شبیه بریتانیا برگزار کند تا آزاد شود.

در ماه آوریل، پارلمان فنلاند درباره اینکه آیا این کشور باید از منطقه یورو خارج شود، بحث و تبادل نظر کرده است. این بحث و مذاکره پس از آن انجام شد که بیش از 50 هزار نفر طومار مربوط به توقف عضویت فنلاند در منطقه یورو را امضا کرده بودند.

روز جمعه مشخص شد که 51.9 درصد مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا رای داده اند و 48.1 درصد نیز خواستار ادامه عضویت در این اتحادیه بوده اند. 26150

کلید واژه ها: اتحادیه اروپایی -




یکشنبه 6 تیر 1395 - 11:25:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن