تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813096148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرگردانی مردم و مسوولان به دلیل پیچیدگی بعضی از پرونده های حقوقی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران: سرگردانی مردم و مسوولان به دلیل پیچیدگی بعضی از پرونده های حقوقی ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: گاهی پیچیدگی و طولانی شدن مسیر پرونده ها مردم و مسوولا ن رادچار سرگردانی می کند که تغییر کاربری غیر قانونی ازجمله پرونده های سخت و دشوار است.
سرگردانی مردم و مسوولان به دلیل پیچیدگی بعضی از پرونده های حقوقی

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام نورالله طبرسی در دیدار با مسوولان قضایی و رئیس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: حکومت و قضاوت اساسا برای خداست چون باریتعالی نمی تواند بطور مستقیم ورود پیدا کند به همین دلیل پیامبران و امامان را برای قضاوت برگزید. وی افزود: قضاوت  و بررسی کردن پرونده های حقوقی کار سخت و دشواری است و حق الناس باید در قضاوت ها به خوبی رعایت شود بنابراین قضات می بایست عدالت را به خوبی رعایت کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: گاهی پیچیدگی و طولانی شدن مسیر پرونده ها مردم و مسوولا ن رادچار سرگردانی می کند که تغییر کاربری غیر قانونی ازجمله  پرونده های سخت و دشوار است.
وی با بیان اینکه جلوی تغییر کاربری را قبل از ساخت و ساز باید گرفت، عنوان کرد: ملاحظه کاری، مردم داری ودلسوزی بی مورد در گذشته پرونده های حقوقی استان را افزایش داد
آیت الله طبرسی ، گفت: برای اینکه عدالت به خوبی در جامعه اجرا شود ضروری است تا مر قانون بدون ملاحظه در انجام گیرد.
وی به فریضه امر به معروف ونهی از منکر  در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه این فریضه الهی فقط در مورد کسانی اجرامی شود که چند تار موی آنها معلوم است.
آیت الله طبرسی ادامه داد: هر چند بی حجابی و بد حجابی نوعی ناهنجاری است اما این در حالی است که ربا، اختلاس، سود بانکی ، زیر میزی پزشکان در جامعه مشهود است.
وی افزود: برای آنکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در استان جاری شود لازمه آن این است که یک دستگاه به عنوان متولی و در راس قرار گرفته و دیگر دستگاه ها نیز از آن تبعیت کنند.
 

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۷:۴۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن