تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كُمپير؛ معروف ترین فست فود ترکیه ای


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: Kumpir
كُمپير؛ معروف ترین فست فود ترکیه ای




كُمپير يا همان سيب‌زميني شكم‌پر يكي از معروف‌ترين فست‌فودهاي تركيه‌اي است. سيب‌زميني‌ها را تنوري مي‌كنند و فضاي داخل آن با انواع و اقسام مخلفات خوشمزه از سبزيجات مختلف مثل نخود، ذرت و كلم قرمز گرفته تا سوسيس و كالباس و پنير پر مي‌كنند.





مجله آشپزی مثبت: كُمپير يا همان سيب‌زميني شكم‌پر يكي از معروف‌ترين فست‌فودهاي تركيه‌اي است. سيب‌زميني‌ها را تنوري مي‌كنند و فضاي داخل آن با انواع و اقسام مخلفات خوشمزه از سبزيجات مختلف مثل نخود، ذرت و كلم قرمز گرفته تا سوسيس و كالباس و پنير پر مي‌كنند. البته بستگي به ذائقه و انتخاب شما هم دارد. همه را داخل سيب‌زميني مي‌ريزند و سرو مي‌كنند.

مواد لازم براي يك نفر:

1 عدد سيب‌زميني درشت1 ق‌س كره3 ق‌س پنير موتزارلا، چدار يا پارمسان رنده شدهنوك ق‌چ نمكمواد لازم براي داخل سيب‌زميني2 ق‌س زيتون حلقه شده سبز يا سياه يا هر دو1 عدد هويج (آب‌پز نگيني يا رنده شده)2 ق‌س نخود سبز پخته2 ق‌س دانه ذرت كنسروي2 ق‌س خيارشور (رنده شده يا نگيني)100 گرم كالباس (دلخواه، رشته‌اي خرد شود)2 ق‌س كلم بروكلي آب‌پز (ريزشده)

كُمپير (Kumpir)



طرز تهیه:

1. داخل سيب‌زميني را با چنگال چند سوراخ ايجاد كنيد و آن را در فر يا مايكروفر بپزيد. اگر مي‌خواهيد سيب‌زميني را در فر بپزيد از يك ربع قبل فر را با دماي 220 درجه سانتي‌گراد روشن كنيد تا گرم شود، سپس سيب‌زميني را داخل فر روي سيني قرار دهيد. زمان لازم براي پخت بستگي به اندازه سيب‌زميني دارد ولي حدود 40 تا 50 دقيقه زمان مي‌برد.اگر عجله داريد مي‌توانيد سيب‌زميني را در مايكروفر بپزيد. پخت سيب‌زميني درشت در مايكروفر 20 دقيقه با حداكثر دما طول مي‌كشد.

2. بعد از اينكه سيب‌زميني پخت، روي آن با چاقو دو تا قاچ بزرگ  ايجاد كنيد، سپس با چنگال گوشت پخته داخل سيب‌زميني را بتراشيد و همزمان له كنيد. كره و پنير را هم در همين مرحله اضافه كرده و مرحله له كردن را ادامه دهيد. نمك را هم فراموش نكنيد. بعد از اينكه سيب‌زميني داخل پوسته به شكل پوره درآمد، شروع به ريختن مواد داخل سيب‌زميني كنيد. که قبلا  همه آنها رابا هم مخلوط کرده اید.







تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن