تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798764294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک دوربین و هزار مزیت/اجرای طرح مکنا با گذشت 8 سال به کجا رسید؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک دوربین و هزار مزیت/اجرای طرح مکنا با گذشت 8 سال به کجا رسید؟
موضوع تجهیز کلانتری ها به دوربین های مدار بسته از ضروریاتی است که در صورت تامین بودجه نقش بسزایی در حل مشکلا احتمالی ایفا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،چندی پیش رئیس پلیس پایتخت در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر ضررت تجهیز کلانتری ها به دوربین های مدار بسته تاکید کرد،موضوعی که حصول آن نقش برجسته و بسزایی در حل و فصل اختلافات میان شاکی و متشاکی و همچنین حفظ حقوق شهروندان ایفا می کند.

سردار حسین ساجدی نیا در حالی به تاثیر نافذ و تعیین کننده ایجاد معاونت اجتماعی و تجهیز کلانتری ها به دوربین در بهبود وضعیت و پیشگیری از بروز مناقشات میان مراجعه کنندگان اشاره می کند که این امر در قالب طرح((مکنا))از حدود هشت سال پیش در ناجا کلید خورده و در واقع یکی از طرح های اساسی نیروی انتظامی به شمار می رود که البته هنوز بصورت کامل اجرایی نشده است.

چندی پیش،سردار حسین اشتری((بهمن  ماه سال 94))در پاسخ به سئوال خبرنگاران و اصحاب جراید در خصوص تجهیز کلانتری ها به دوربین عنوان داشت:با تخصیص بودجه و اعتبارات،امکان تحقق این امر در سال آینده(1395) فراهم خواهد شد.

آنچنان که فرمانده ناجا عنوان داشته عزم پلیس بر این امر استوار است که کلیه مراکز پلیس به چنین دوربین هایی تجهیز شوند که البته لازمه اجرایی شدن این اظهارات سردار و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تامین بودجه لازم برای تهیه و نصب چنین تجهیزاتی است،سردار اشتری از بیان تاریخ مشخصی برای اجرای این طرح اجتناب می کند زیرا قاعدتا حصول این دستور کار،مستلزم تامین زیرساخت های لازم است.

*وزارت کشور در حل مشکلات ناجا پیشگام باشد

محمد دهقان،عضو مجلس هفتم،هشتم،نهم و دهم شورای اسلامی در گفتگویی با رسانه ها با اشاره به نقش بسیار تاثیر گذار ناجا در برخی از دستورکارهای وزارت کشور عنوان می کند:با عنایت به این نقش آفرینی می طلبد وزارت کشور در رفع و حل و فصل مشکلات ناجا پیشگام شود.

*وقتی همه چیز معطل بودجه واعتبارات می شود

علیرغم اینکه چندی پیش سخنگوی ناجا از تسریع امر تجهیز کلانتری ها به دوربین مدار بسته سخن گفته بود اما به هر تقدیر موضوع محدودیت های اعتباراتی در این عرصه نیز همچون بسیاری از بخش های دیگر از دغدغه هایی است که می تواند از سرعت اجرای این طرح سازنده بِکاهد.

اهمیت این طرح به میزانی است که حتی سخنگوی قوه قضائیه نیز پیشتر به دستگاه های انتظامی و ناجا توصیه کرده با عنایت به نتایج پیش گیرانه این تجهیزات،نسبت به آن اقدام شود.

مرتضی طلایی،عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران که سوابق نظامی و انتظامی وی در نوع خود قابل توجه و موفق بوده است نیز به اهمیت لزوم و ضرورت اجرای این طرح با سرعت زمانی هر چه بیشتر تاکید می ورزد و معتقد است هر آنچه شتاب بیشتری در این طرح اعمال شود،منافع و مزایای آن به سود ناجا و نیروی انتظامی نیز خواهد بود.

امید آن می رود دستگاه ها و نهادهای ذیربط با در اولویت قرار دادن اجرای این طرح،بودجه و اعتبارات مورد نیاز را تامین کنند و نسبت به تخصیص آن مبادرت ورزند که بدون تردید ثمرات برجسته آن بسیار ملموس و برجسته خواهد بود.




۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن