تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری مسئولیت مهد‌کودک‌ها به آموزش و پرورش در انتظار پاسخ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واگذاری مسئولیت مهد‌کودک‌ها به آموزش و پرورش در انتظار پاسخ
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس طرح مطرح شده ممکن است آموزش و پرورش مدیریت مهد کودک‌ها شود.


محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت واگذاری مسئولیت مهد‌کودک‌ها و پیش‌دبستانی به آموزش و پرورش گفت: مسئولیت پیش‌دبستانی‌ها از ابتدا به عهده آموزش و پرورش بوده است.


وی  ادامه داد: اکنون بر اساس قانون متولی و مرجع صدور مجوزها‌، نظارت بر مراکز پیش‌دبستانی، تولید محتوا و همچنین تعیین استانداردها و مسائل آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برای بحث واگذاری مسئولیت مهدکودک به آموزش و پرورش در شورای انقلاب فرهنگی مذاکراتی‌ انجام شده اما هنوز نتیجه قطعی آن روشن نیست.


دیمه‌ور افزود: بر اساس طرح شورای انقلاب فرهنگی که مبتنی بر بند 2 سیاست‌های ابلاغی‌ مقام معظم رهبری ارائه شده امکان دارد مدیریت مهدکودک‌ها به آموزش و پرورش واگذار شود.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مدیریت مهدکودک‌ها توسط آموزش و پرورش به معنای تصدی کامل آن نیست بلکه برخی از نهادهای مربوطه نیز می‌توانند این مسئولیت را در قبال مهد‌کودک‌ها داشته باشند.


وی یادآور شد: این طرح همچنان در مرحله بررسی است و تاکنون جلساتی برای بررسی ابعاد مختلف این قضیه مطرح شده اما نظر قطعی هنوز برای آن وجود ندارد.


انتهای پیام /






۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن