تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست مجری پر طرفدار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درخواست مجری پر طرفدار




کانن اوبراین مجری محبوب برنامه های آخر شب، در یک مونولوگ احساسی گفت: «این ها سلاح های جنگ هستند و جایی در زندگی غیرنظامی ندارند.»





روزنامه بانی فیلم: کانن اوبراین مجری محبوب برنامه های آخر شب، در یک مونولوگ احساسی گفت: «این ها سلاح های جنگ هستند و جایی در زندگی غیرنظامی ندارند.»

به نقل از د رپ، کانن اوبراین در برنامه دوشنبه شب خود جوک های معمولی اش را کنار گذاشت و در مونولوگی احساسی، پیغامی جدید در پاسخ به کشتار جمعی اورلاندو داد.


مجری پرطرفدار خواستار ممنوعیت اسلحه‏ های تهاجمی شد



اوبران خواستار ممنوعیت فروش «سلاح های جنگ» به شهروندان غیرنظامی شد و حرف هایش را اینطور آغاز کرد: «بعضی مواقع اتفاق‌هایی می‌افتند که تا حدی وحشتناک و دل‌آزار هستند که اینجا آمدن و جوک تعریف کردن غیرممکن می شود. متاسفانه امشب یکی از آن شب‌هاست.

در دورانی که فکر می کنیم بدترین داستان‌ها از خشونت‌های بی رحمانه را در کشورمان دیدیم و دیگر نمی‌تواند از این بدتر بشود، خبری از اورلاندو به دست می‌رسد که درک کردنش هنوز غیرممکن است. اینکه این تعداد از افراد جان خود را به این سرعت به خاطر عصبانیت دیوانه وار یک نفر از دست بدهند به هیچ وجه با عقل جور در نمی‌آید و خدا کمک مان کند اگر هرگز با عقل جور دربیاید.»

اوبراین ۵۳ ساله ادامه داد: «من کارشناس نیستم، من متخصص نیستم و همیشه سیاستم این بوده که به کارم بچسبم و نظرهایم را برای خودم نگه دارم. خیلی ساده بگویم که نمی توانم درک کنم چطور یک نفر در این کشور می تواند یک تفنگ تهاجمی نیمه اتوماتیک بخرد و صاحب آن باشد، این اصلا برایم مفهوم نیست. این‌ها سلاح های جنگ هستند و جایی در زندگی غیرنظامی ندارند.»

در حالیکه بعد از این صحبت‌ها حضار با صدای بلند برای او دست زدند، اوبراین که پدر دو فرزند هم هست گفت: «من سعی کردم این مسئله را از همه جهت درک کنم و به اینجا رسیدم: هیچ کسی که من در تمام طول عمرم بشناسم یا ملاقات کرده باشم نباید اجازه دسترسی به سلاحی داشته باشد که می تواند به این سرعت این همه آدم را بکشد.»

عمر متین، تیرانداز اورلاندو، سلاح هایی که مورد استفاده قرار داد – یعنی یک هفت تیر نیمه اتوماتیک ۹ میلی متری و یک تفنگ تهاجمی کالیبر .۲۲۳ – را چند روز پیش از این کشتار در مرکز تیراندازی سن لوسی خریداری کرد. بعد از اینکه او حدود ساعت ۲ صبح یکشنبه وارد کلوب شد و مرگبارترین کشتار جمعی توسط تیراندازی در تاریخ ایالات متحده را رقم زد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

اوبراین گفت: «این تیراندازی های جمعی حالا تا حدی فراگیر شده‌اند که به سوگ نوشتن قربانیان آن ها بعد از حادثه، به یک مراسم ملی بدل شده است. من نمی‌دانم پاسخش چیست، اما می خواستم امشب لحظه‌ای را صرف موافقت کردن با این ایده رو به رشد در آمریکا بکنم که حالا وقت بزرگ شدن و حل کردن این مسئله است.»اوبراین پیغامش را با گفتن این مسئله به حضار به پایان برد که می توانند با بازدید از یک وبسایت که تا همین حالا بیش از ۲٫۷ میلیون دلار جمع آوری کرده، به قربانیان اورلاندو و خانواده‌های‌شان کمک کنند.






تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن