تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816455910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای 21 رشته المپیکی و آسیایی افراد مستعدی در همدان شناسایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برای 21 رشته المپیکی و آسیایی افراد مستعدی در همدان شناسایی شده است استان‌ها > همدان - با اجرای طرح آمایش در همدان ، تاکنون در 21 رشته المپیکی و آسیایی افراد مستعد در استان شناسایی شده‌اند و امیدواریم با حمایت از وررشکاران مستعد نفرات بیشتری از این استان در المپیک 2020 حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان همدان که در نشست با رؤسا و نواب رئیس و دبیران هیئت‌های ورزشی استان سخن می گفت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور خاطرنشان کرد: این نخستین نشست هیئت‌های ورزشی استان بدون حضور این شهید بزرگوار است و به طور قطع نبود ایشان به خوبی برای هیئت‌های ورزش استان احساس می‌شود. وی با تقدیر از حضور گسترده جامعه ورزش در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم و اربعین این شهید بزرگوار گفت: شهید شمسی‌پور از مدیران موفق و مربیان و ورزشکاران شاخص همدان بود که به علت منش پهلوانی، اخلاق نیکو و دشمن‌ستیزی مورد احترام جوانان و پیشکسوتان بود. منعم، تصریح کرد: شهید شمسی‌پور در بسیاری از رشته‌های ورزشی نیز کمک حال ورزش استان بود و به طور قطع نام و یاد و خاطره این شهید بزرگوار تا سالیان سال در ورزش استان جاودانه خواهد بود. وی در ادامه خواستار تلاش و کار مضاعف برای تحقق اهداف عالیه این برنامه شد و اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ضروری است با عزمی ملی و مدیریت جهادی، رهنمود ایشان بدون اتلاف وقت و با تلاش و کوشش دوچندان و پشتکار و همتی خلل‌ناپذیر شکل اجرایی به‌خود بگیرد.
این مسئول به ضرورت برنامه‌ریزی هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: شاید مشکلات مالی و کمبود اعتبارات بتواند در نحوه عملکرد ما تاثیر بگذارد اما به طور حتم برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده می‌تواند تا حد زیادی این نقیصه را جبران کند و ما را به اهداف از پیش تعیین شده برساند که در این راستا نقش کلیدی هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها بسیار مهم و اثربخش است وی تصریح کرد: تدوین برنامه ششم توسعه ورزش استان در دست اقدام است و در این برنامه براساس طرح آمایش و میزان توانمندی هر شهرستان از توسعه رشته‌های ورزشی مختلف به‌ویژه ورزش بانوان در شهرستان‌ها حمایت خواهیم کرد. وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند،‌ اظهار کرد: باید در اجرای طرح اوقات‌فراغت از موازی‌کاری ادارات مرتبط جلوگیری شود تا خروجی بهتری از این کلاس‌ها بیرون آید.
وی به ساماندهی ورزش شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: باید در شهرستان‌ها بتوانیم با هدف‌گذاری‌های مشخص و با برنامه‌های عملیاتی امور را پیش ببریم. مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه خواستار توجه هیئت‌های ورزشی استان به توسعه ورزش همگانی شد و افزود: توجه و توسعه به بُعد همگانی ورزش از تأکیدات مقام معظم رهبری است و این وظیفه ما را دوچندان می‌کند که همسو با پرورش قهرمانان بُعد توسعه همگانی ورزش را نیز در اولویت کار خود قرار دهیم. وی ادامه داد: تمام هیئت‌های ورزشی باید تلاش کنند در کنار رشد ورزش قهرمانی، جنبه همگانی را نیز در اولویت قرار دهند و توجه به این امر می‌تواند سکوی پرتابی برای پرورش قهرمانان باشد. وی اظهار کرد: در کنار توجه به موضوعات همگانی و قهرمانی ورزش که همواره مورد تاکید اداره‌کل ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی بوده تا در راستای دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده و شاخص‌های موردنظر پیشرفت کنیم، به مقوله آموزش نیز توجه ویژه داریم. وی ادامه داد: تمام هیئت‌های ورزشی باید در طول سال دورهای آموزش، ارتقاء، کارگاه‌های آموزشی و ... برنامه‌های متنوعی را در حوزه آموزش برای مربیان، مدیران، سرپرستان و حتی ورزشکاران خود پیش‌بینی کنند چرا که ورزش با برخورداری از علم روز آن پیشرفت می‌کند. وی تاکید کرد: آموزش در هر زمينه‌اي پايه و شالوده پيشرفت است و اين امر در ورزش بيش از ساير عرصه‌ها احساس مي‌شود و هر گونه اقدام هيئت‌های ورزشی استان همدان که اکنون تعداد آنها به 49 هیئت ورزشی می‌رسد، در اين زمينه اهمیت و ضرورت دارد.  

کلید واژه ها: وزارت ورزش و جوانان -




سه شنبه 1 تیر 1395 - 06:38:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن