تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع گاز 10 هزار مشترک غرب تهران تا فردا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قطع گاز 10 هزار مشترک غرب تهران تا فردا




سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: بر اثر فرونشست زمین و حادثه بوجود آمده تا فردا گاز منطقه شهران قطع خواهد بود.





باشگاه خبرنگاران جوان: مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: حدود ساعت 5 صبح امروز در اثر فرونشست زمین در منطقه شهران و حفر گودالی به عمق حدود 20 تا 25 متر، شکستگی در خط لوله 8 اینچی گاز به وجود آمده است.

بوجارزاده افزود: در اثر پارگی و اتصال کابل برق و همچنین شکست خط لوله، گاز مشتعل شده است.

وی در ادامه افزود: بر اثر این حادثه گاز مناطق کوهسار، شهران و سولقان قطع شده ولی خوشبختانه هم اکنون آتش سوزی مهار شده است.

بوجارزاده با بیان این که در حال حاضر آتش سوزی مهار شده و در حال ترمیم و تعویض خط لوله گاز هستیم، اظهار داشت: گاز حدود 10 هزار مشترک در منطقه شهران، کوهسار، کن و سولقان تا فردا شب قطع خواهد بود.

سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به بررسی های انجام شده در مورد این حادثه اظهار داشت: این موضوع در حال کارشناسی بوده ولی خوشبختانه بر اثر آتش سوزی خسارت جانی وارد نشده است.

وی هم چنین تصریح کرد: به احتمال زیاد گاز این مناطق تا فردا قطع خواهد بود و ساکنین حتما شیرهای اصلی ورودی گاز را بسته نگه داشته و در انتظار باشند تا مأمورین شرکت گاز به منازل آن ها مراجعه کنند.

به گفته ساکنان منطقه، بر اثر این حادثه تونل مترو در حال احداث واقع در این منطقه نیز دچار حادثه شده که گویا موجب تلفات جانی برای دو نفر نیز بوده است.






تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن