تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بانوان منتظر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
همایش بانوان منتظر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همایش بانوان منتظر با حضور بیش از ۳۵۰ خادم فرهنگی خواهر مسجد مقدس جمکران به مناسبت سالروز تأسیس این مسجد برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری شبستان به تقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، به مناسبت سالروز تأسیس این مسجد، همایش «بانوان منتظر» به همت معاونت فرهنگی برگزار می شود. همایش «بانوان منتظر» با حضور بیش از 350 نفر از خادمان فرهنگی خواهر مسجد مقدس جمکران در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد و مشاوره به منظور تجدید عهد با امام زمان عجل الله تعالی فرجه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود. این همایش چهارشنبه، دوم تیرمصادف با 16 رمضان ساعت 18 و ۳۰ دقیقه در سالن فعالیت های فرهنگی مسجد مقدس جمکران واقع در جنب باب الرضا علیه السلام برگزار می شود. در این همایش، شیرازی، استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی می کند و اسماعیلی، مشاور فرهنگی خواهران در معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گزارشی از فعالیت های فرهنگی این مسجد در بخش خواهران ارائه می دهد. این گزارش می افزاید: مداحی و تجلیل از خادمان فرهنگی خواهر نمونه از دیگر برنامه های همایش «بانوان منتظر» است، همچنین مدعوین همایش در پایان، میهمان سفره افطاری حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه هستند. گفتنی است، 17 ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران است. نبض رمضان در دستان امام زمان(عج) است/فرج راس دعاهای رمضانی باشد خبرگزاری شبستان: دعا و عمل اصلی در شب قدر، دعای سلامتی امام زمان(عج) است. دعایی که در فهرست مفاتیح نیست و فقط دراعمال شب بیست و سوم که احتمال قدر بودن آن بیشتر است، ذکر و توصیه شده که مکررا از شب تا به سحر خوانده شود.
[ مشاهده متن کامل خبر همایش بانوان منتظر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود در خبرگزاری شبستان ]

همایش بانوان منتظر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود






دوشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن