تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فعالیت ۱۵ مدرسه والیبال در استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز فعالیت ۱۵ مدرسه والیبال در استان یزد رئیس هیئت والیبال استان یزد از آغاز فعالیت ۱۵ مدرسه در این رشته در یزد و مناطق مختلف استان در تابستان امسال خبر داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت 11:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، عباسعلی رضایی با اشاره به اینکه مدارس والیبال زیر نظر مربیان مجرب با جذب رده‌های سنی شش تا 18 سال فعالیت دارند، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی همراه با فعالیت‌های فرهنگی بصورت مستمر و طبق برنامه مدون و بر اساس اهداف فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شناسایی و تربیت علاقمندان به والیبال و معرفی آنها به تیم‌های لیگ استانی و کشوری جزو برنامه‌های مهم و اهداف مدارس زیر پوشش است.

رضایی گفت: تقویم اجرایی هیئت والیبال استان یزد با رویکرد توجه به موضوع مهم آموزش و استعدادیابی تدوین و از ابتدای امسال به شهرستان‌ها ابلاغ و اجرایی شده است.

رئیس هیئت والیبال استان یزد با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در این رشته در استان وجود دارد که باید با همکاری خانواده‌ها و حامیان مالی به شکوفایی برسد، به اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی والیبال اشاره و تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار والیبال و گسترش این ورزش در سطح جامعه و بین مردم دارند.

وی به برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ‌های والیبال استانی و همچنین حضور قوی نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف کشوری در امسال اشاره کرد و گفت: تمامی زمینه‌ها برای موفقیت والیبال استان یزد وجود دارد و اگر حامیان مالی بیش از گذشته در این رشته ورود کنند شاهد کسب موفقیت‌های افزون‌تری در سطح کشور می‌شویم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن