تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814273558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر
آتش سوزی در منزل مسکونی جان مرد 60 ساله را گرفت.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ایستگاه 11 آتش نشانی شیراز گفت: دیروز با اعلام گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و احتمال وجود فرد یا افرادی در منزل، آتش نشانان از ایستگاه 11 به محل حادثه در خیابان مشیر فاطمی اعزام شدند.

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر


حمید جمشیدی ادامه داد: در یک ساختمان دو طبقه دو مرد سالمند در هر طبقه سکونت داشته اند که در روز قبل از این حادثه در طبقه دوم آتش سوزی رخ داده و توسط افراد حاضر در محل آتش خاموش می شود و به 125 هیچ گزارشی اعلام نشده بود.

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر


وی اظهار کرد: این آتش سوزی دوباره شعله ور شده و مرد سالمند که از لحاظ جسمانی دچار ضعف بوده، نتوانسته خود را به موقع از محل حادثه نجات دهد و تلاش برای فرار بی نتیجه مانده بود و برادر وی که در طبقه پایین سکونت داشته و مرد سالمندی است نیز به موقع متوجه آتش سوزی نشده تا اینکه تماس های مکرر شهروندان به سامانه 125 آغاز می شود.

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر


فرمانده ایستگاه 11 آتش نشانی شیراز بیان کرد: با اعلام این حادثه، بدون درنگ به محل حادثه رفته و به سرعت با شکستن در وارد منزل در طبقه دوم شده، ولی متاسفانه با جسد فرد سالمند مواجه شدیم که در اثر دود غلیظ و سوختگی شدید جان خود را از دست داده بود و عملیات اطفای منزل نیز بوسیله چندین رشته آبدهی انجام شد.

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر


جمشیدی در خصوص علت حادثه گفت: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است ولی احتمال دارد علت آتش سوزی یا اطفا ناقص آتش سوزی در روز قبل بوده یا آتش ته سیگار روشن که علت عمده آتش سوزی های منزل و ضایعات است باشد.



۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن