تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب خبر اقامت یک و نیم میلیونی نمایندگان در هتل‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اسکان نمایندگان در هتل استقلال گفت: نمایندگان در مهمانسرای فرهنگیان و هتل‌ها و مهمانسراهای معمولی تهران ساکن هستند.

به گزارش تراز ، در حاشیه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی کیایی مدیر روابط عمومی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه "نمایندگان مجلس در هتل‌های مجلل تهران اقامت دارند و هزینه هر شب اقامت نمایندگان در هتل استقلال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است".

وی ضمن تکذیب این مطلب گفت: هیچ‌ کدام از نمایندگان از ابتدای حضور در تهران در این هتل اقامت نداشتند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به طور معمول معاونت اجرایی مجلس طبق روال دوره‌های گذشته، تمهیداتی را برای اسکان نمایندگان از ماه‌ها پیش اندیشیده بود. نمایندگان بعد از انتخابات با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مهمانسراهای فرهنگیان اسکان یافتند؛ بقیه آنها نیز در مهمانسراها و هتل‌های معمولی تهران که در مرکز شهر و یا پایین‌تر از آن قرار دارند، ساکن هستند.

کیایی ادامه داد: هزینه‌ای که در این خصوص انجام می‌شود شبی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با گلایه از صدا و سیما و رسانه‌ها برای انتشار چنین خبرهایی گفت: فاصله صداوسیما با هتل استقلال، فاصله بسیار کمی است؛ دوستان می‌توانستند به این هتل مراجعه کرده و خبر دقیق بدهند و یا از روابط‌عمومی و معاونت اجرایی مجلس توضیح بخواهند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مردم به دلیل انتشار حقوق‌های نجومی مکدر هستند، انعکاس این‌گونه خبرها موجب تشویش بیشتر آنها می‌شود.

کیایی افزود: معاونت اجرایی مجلس تلاش کرده با حداقل هزینه‌ها، اسباب اسکان نمایندگان را فراهم کند و در آینده نزدیک نیز مشکل اسکان دائم نمایندگان حل خواهد شد. 
 
 



منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 30 خرداد 1395 - 17:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن