تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسباب‌کشی رحمانیان به تئاتر شهر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اسباب‌کشی رحمانیان به تئاتر شهر




با پایان یافتن اجرای نمایش «راه مهر راز سپهر» به کارگردانی شکرخدا گودرزی، دکور تئاتر تازه رحمانیان راهی تالار اصلی تئاترشهر می‌شود تا با نصب این دکور از روز 29 خرداد اجرای این نمایش آغاز شود.





خبرآنلاین: با پایان یافتن اجرای نمایش «راه مهر راز سپهر» به کارگردانی شکرخدا گودرزی، دکور تئاتر تازه رحمانیان راهی تالار اصلی تئاترشهر می‌شود تا با نصب این دکور از روز 29 خرداد اجرای این نمایش آغاز شود.


اسباب‌کشی رحمانیان به تئاتر شهر برای اجرای متنی از بیضایی



در نشست خبری نمایش «مجلس ضربت زدن» اشکان خطیبی درباره دکور این نمایش گفته بود: «صحنه را آقای شاه‌ابراهیمی طراحی کرده و بسیار سنگین است. احتمالا چهار کامیون باید وسایل صحنه را به تئاترشهر منتقل کند و پنج تا شش روز هم زمان برای سوار و نصب کردن آن‌ها احتیاج داریم.»

پیش فروش بلیت «مجلس ضربت زدن» از روز چهارشنبه آغاز شده و به تازگی امکان خرید بلیت آنلاین برای یک هفته روی سایت ایران کنسرت قرار گرفته است، اما در همین مدت کوتاه بخش اعظم بلیت‌های جایگاه همکف به فروش رفته است.

البته امکان خرید بلیت بالکن وجود ندارد و هنوز زمان اجرای دوم در روزهای عادی مشخص نیست. قیمت بلیت سالن همکف 35 و 45 هزار تومان تعیین شده است.

نمایش «مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان و بازی امیرجعفری، رامین ناصر نصیر، رضا مولایی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری، یاسر خاسب و مهتاب نصیرپور در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.






تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن