تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806383333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1800 تا 2000 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در لرستان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: 1800 تا 2000 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در لرستان وجود دارد استاندار لرستان: 1800 تا 2000 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها به 7 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد ساعت 08:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از لرستان به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان،  هوشنگ بازوند در جلسه معارفه فرماندار شهرستان کوهدشت، گفت: تجربه بیش از 14 پست مدیریتی و فرمانداری نورمحمد فردی بیرانوند می‌تواند به تحولی خوب و بزرگ در شهرستان کوهدشت منجر شود.
وی همچنین با بیان اینکه 24 خرداد روز پیروزی عقلانیت و تدبیر و زمانی بود که روند رشد و توسعه کشور شتابی دیگر گرفت، اظهار کرد: ما از تذکراتی که نمایندگان در مسیر معیشت و اقتصاد مردم ارائه می‌دهند استقبال کرده اما برخی تذکراتی که مطرح می‌شود تنها به اختلافات سیاسی دامن زده و نقشی در روند زندگی مردم ندارد.
استاندار لرستان با بیان اینکه اگرچه تذکر حق نمایندگان است ولی منجر به واگذاری اختیارات قانونی ما نخواهد شد، تصریح کرد: قطعا مدیری که سیاست‌های دولت را قبول نداشته باشد جایی هم در دولت و تیم مدیریتی استان نخواهد داشت.
بازوند با بیان اینکه مدیران شهرستان و مردم لازم است با اتحاد و همدلی و فارغ از تفاوت دیدگاه‌های سیاسی برای رشد و پیشرفت کوهدشت تلاش کنند، اضافه کرد: فرماندار شهرستان کوهدشت باید 5 پروژه مهم را مدنظر داشته باشد که می‌تواند طلیعه خوبی برای مباحث اقتصادی شهرستان باشد.
وی خاطرنشان کرد: اولین پروژه سد معشوره است که مستلزم یکسری پیگیری‌ها است که خوشبختانه مشکلات آن تا حدود 90 درصد برطرف شده است.
استاندار بیان کرد: پروژه بعدی پتروشیمی است که یک سرمایه گذار بخش خصوصی در اینجا سرمایه‌گذاری خواهد کرد و زمین آن حدود 80 هکتار واگذار شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بازوند افزود: برپایه اصل 44 باید اقتصاد دست مردم باشد چون اقتصاد دولتی اقتصادی نیست که جوابگوی نیاز مردم باشد و این در دنیا ثابت شده است.
وی اظهار کرد: پروژه دیگر مجتمع کشت گلخانه‌ای است که در حال مزایده است و باید سرمایه‌گذار آن مشخص شود و با این گونه طرح ها باید به سمت کشاورزی صنعتی و اقتصادی برویم.
استاندار لرستان تصریح کرد: محور کوهدشت – خرم‌آباد طی چندسال اخیر با توجه به کمبود اعتبار پیشرفت خوبی داشته و یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان است.
بازوند اضافه کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده تا خردادماه سال‌ 96 باید این پروژه تکمیل شود که فاز یک آن آبان‌ماه سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.
وی بیان کرد: یک توافق با قرارگاه خاتم داریم که هزار تخت بیمارستان در استان ساخته شود که 500 تخت آن در خرم‌آباد، 250تخت در کوهدشت و 250 تخت در دورود است.
استاندار با اشاره به 24 خردادماه روز پیروزی دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: زمانی‌که دولت کشور را تحویل گرفت بخش خصوصی 200 هزار میلیارد تومان از دولت طلب داشت و در بخش برق دولت 22 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بخش توانیر بدهکار بود ضمن اینکه بخش خصوصی 70 هزار میلیارد تومان پول بانک‌ها را برده بود و نمی‌داد و هنوز هم نداده است.
وی گفت: از لحاظ سیاست خارجی باید مسئله هسته‌ای را برطرف می‌کرد که آن را با موفقیت انجام داد و 6 قطعنامه که برعلیه ایران صادر شده بود و 4 دوره تحریم که برعلیه ما شروع شده بود همگی لغو شدند.
استاندار تصریح کرد: هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه، فرهنگ ایثار و شهادت و خون شهیدان هسته‌ای در این راه اثر داشت.
بازوند اضافه کرد: در آن زمان استان لرستان نیز در چنین وضعیتی بود در زمینه بیکاری رتبه اول را در کشور داشتیم و از لحاظ سرانه درآمد در رتبه 28 و سرانه سپرده‌گذاری رتبه 29 را دارا بودیم و گردش مالی در بانک‌ها تقریبا صفر بود.
وی با بیان اینکه در آن زمان که 740 میلیارد دلار نفت کشور فروخته شد هیچ کاری در استان لرستان انجام نگرفت،اظهار کرد: 1800 تا 2000 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در استان ار سالهای قبل بافی مانده که برای تکمیل آنها به 7 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و درصورت تامین اعتبار فقط 12سال تکمیل آنها زمان می‌برد.
بازوند افزود: در بخش کشاورزی سیاست این بود که از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی صنعتی و اقتصادی برویم و در این راستا سالانه 8 هزار هکتار زمین دیم به آبی تبدیل خواهد شد و 16 ایستگاه پمپاژ که 9 سال تعطیل بودند به بهره‌برداری رسیدند. وی وضعیت تولید گندم را در لرستان مطلوب عنوان کرد و گفت: سال 91، 135هزار تن، سال 92، 220 هزار تن سال 93، 327 هزار تن گندم در استان تولید شده است که برای سال زراعی 94-95 تولید 325 هزار تن گندم پیش‌بینی شده که به طور قطع از 400 هزار تن عبور خواهد کرد.
وی ادامه داد: در حوزه سلامت مردم با مشکلاتی روبرو بودند که همه دهک‌ها تحت پوشش قرار گرفتند و ماهیانه ۱۰.۵ میلیارد تومان به حوزه سلامت استان داده می‌شود.
بازوند اظهار کرد: یک قرارداد با قرارگاه خاتم برای 50 هزار مترمربع مراکز بهداشتی، درمانی و خدماتی تنظیم شده است که کار بسیار بی‌نظیری است.
وی تصرح کرد: 50 درصد اعتبار ان را وزیر بهداشت، 20درصد استاندار، 20درصد علوم پزشکی و 10درصد آن را قرارگاه خاتم الانبیا پرداخت می‌کند.
این مقام مسئول با اشاره به گازرسانی در لرستان نیز، اضافه کرد: در ابتدای کار این دولت 327 روستای لرستان گازرسانی شده بود که طی 2 وسال و نیم، 750 روستا گازرسانی شده و تا پایان خردادماه 96 این میزان به 1000 روستا خواهد رسید.
بازوند افزود: پروژه‌های دیگری مانند آزادراه، فرودگاه و... با حضور سرمایه‌گذاران در این استان انجام شده است مانند سازمان اقتصادی کوثر که 1000میلیارد تومان در این استان در حال سرمایه‌گذاری است.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی نیز، گفت: اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور است و اولویت اول این دولت اقتصاد است. اقتصاد مقاومتی یک برنامه کوتاه مدت نیست بلکه تا چشم‌انداز 1404 ادامه دارد.
در پایان این مراسم نورمحمد فردی بیرانوند به عنوان فرماندار جدید شهرستان کوهدشت معرفی و از زحمات جهانیان سرپرست این فرمانداری تقدیر شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن