تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803324528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل 12 نظامی توسط طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قتل 12 نظامی توسط طالبان




یک مقام افغان اعلام کرد که شبه نظامیان طالبان 12 نفر از نظامیان دولتی را که در کمین‌های اخیر خود در استان ناآرام غزنی ربوده بودند، کشته‌اند.





ایسنا: یک مقام افغان اعلام کرد که شبه نظامیان طالبان 12 نفر از نظامیان دولتی را که در کمین‌های اخیر خود در استان ناآرام غزنی ربوده بودند، کشته‌اند.

 غلام محمد طاهری، یک افسر اطلاعاتی ارتش افغانستان امروز(چهارشنبه) گفت، این 12 نظامی کشته شده شامل هفت مامور پلیس، سه سرباز و دو مقام آژانس اطلاعات ملی افغانستان بوده‌اند.

وی گفته است که این قتلها روز سه شنبه در منطقه اندار استان غزنی رخ داده و شبه نظامیان طالبان مردم محلی را مجبور کردند که این اعدام را تماشا کنند. همه این 12 نفر در زمان‌های متفاوتی ربوده شده بودند.

طاهری گفت که شبه نظامیان طالبان خودروها را در مسیر میان استان پکتیکا و شهر کابل پایتخت افغانستان متوقف کرده و مسافران آنها را می ربایند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که شبه نظامیان وابسته به طالبان در هفته‌‌های اخیر دست به کمین‌های جاده‌ای بسیاری زده‌اند تا جنگشان علیه دولت کابل را به پیش ببرند.

در همین حال عبدالرئوف ابراهیمی، رئیس مجلس نمایندگان افغانستان نیز نسبت به ربوده شدن شماری از مسافران در جاده قندوز- تخار در شمال افغانستان ابراز نگرانی کرد.

ابراهیمی در صحن علنی پارلمان افغانستان گفت که این افراد در نزدیکی شهر قندوز، مرکز ولایت قندوز ربوده شده‌اند اما درباره تعداد آنها و عوامل این آدم‌ربایی توضیحی نداد.

عبدالرئوف انعامی دبیر مجلس نمایندگان افغانستان نیز گفت که شمار ربوده شدگان به ۲۵ نفر می رسد و طالبان آنها را ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه در منطقه "باغ میری" در حومه شهر قندوز ربوده‌ است.

اما امرالدین ولی، عضو شورای ولایتی قندوز گفت که طالبان ۴۰ تا ۵۰ نفر سرنشین یک اتوبوس و یک خودرو شخصی را در منطقه خان آباد پیاده کرده و با خود برده‌ است. این عضو شورای ولایتی قندوز گفت که طالبان یکی از مسافران را به اتهام عضویت در ارتش به محض پیاده کردن از اتوبوس کشته‌اند.

ولی محمود دانش، سخنگوی والی قندوز شمار مسافران ربوده شده را ۱۷ نفر دانسته و افزوده که در پی این رویداد در نتیجه حمله نیروهای امنیتی به طالبان، هفت نفر از مسافران موفق به فرار شدند و ۱۰ مسافر دیگر هنوز در اسارت طالبان هستند.

این دومین بار در حدود یک هفته اخیر است که طالبان در قندوز دست به آدم‌ربایی می‌زند.

دانش افزود مسافران کارگرانی بودند که برای کار به ایران رفته بودند و در حال بازگشت به خانه‌های خود از سوی طالبان ربوده شدند.

سخنگوی والی قندوز گفت که عملیات نیروهای امنیتی برای آزادی ربوده‌شدگان آغاز شده، اما تا به حال نتایج قابل توجهی به دست نیامده است.

این آدم‌ربایی از سوی افراد مسلح وابسته به گروه طالبان در حالی انجام می‌شود که هشت روز پیش هم طالبان در یک اقدام مشابه دهها مسافر را با خود برد و دست کم ۱۲ نفر آنها را کشت.

انعامی در بخشی از سخنان خود در مجلس افغانستان گفت که طالبان در این آدم‌ربایی ۲۱ نفر از این مسافر را در همان آغاز آدم‌ربایی کشت و چهار تن دیگر را شامگاه دیروز کشت.

طالبان مسئولیت این آدم ربایی را به عهده گرفته، اما گفته‌ که افراد وابسته به این گروه اعضای نیروهای امنیتی افغانستان را دستگیر کرده‌اند






تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن