تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816647856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش غذایی رسمی برای افطاری ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: گراتن بادمجان دلمه‌ای
پیش غذایی رسمی برای افطاری ها




گراتن بادمجان یکی از بهترین پیش غذاها برای میهمانی های رسمی است. درست کردن گراتن بادمجان زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و با صرف زمان کمی می توانید یک گراتن بادمجان خوش طعم درست کنید.





مجله زندگی ایده آل - مانی یزدان پرست: گراتن بادمجان یکی از بهترین پیش غذاها برای میهمانی های رسمی است. درست کردن گراتن بادمجان زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و با صرف زمان کمی می توانید یک گراتن بادمجان خوش طعم درست کنید.


مواد لازم:

بادمجان دلمه‌ای سایز خیلی كوچك: 8 عددفیله‌مرغ: 10 عددپنیر پارمسان: دو قاشق غذاخوریپنیر لبنه: 200 گرمخامه صبحانه: 250گرمپیاز متوسط: یك عددزعفران آب كرده: به میزان لازمخردل: دو قاشق غذاخوریپنیر پیتزای رنده شده: به میزان لازمسس بشامل: دو لیوان

گراتن بادمجان دلمه‌ای



روش تهیه:

1. ابتدا فیله‌های مرغ را به اندازه دو بند انگشت به شكل خلالی خرد می‌كنیم، پیاز را هم رنده می‌كنیم و مرغ‌ها را زعفرانی كرده ، خردل و پیاز رنده شده را به آنها اضافه می‌كنیم. حالا مرغ‌ها را در ظرفی در بسته به مدت دو ساعت در یخچال قرار می‌دهیم.

2. در این فاصله كلاهك بادمجان‌ها را برداشته و طوری این كار را انجام می‌دهیم كه آسیب نبیند كه بعدا برای تزیین از آنها استفاده كنیم. داخل شكم بادمجان‌ها را با یك قاشق مرباخوری تا جایی كه دیواره آسیب نبیند، خالی می‌كنیم اما لزومی ندارد حجم زیادی از بادمجان را خالی كنیم.  در یك ظرف گود و كوچك كه مناسب سرخ كردن بادمجان باشد، روغن می‌ریزیم؛ طوری كه حداقل یك‌سوم ظرف پر شود. بادمجان‌ها را داخل روغن شناور و سرخ می‌كنیم و سپس روی دستمال حوله‌ای قرار می‌دهیم تا روغن اضافه‌شان گرفته شود.

3. حالا فیله‌های مرغ را با روغن خیلی كم سرخ می‌كنیم و خامه و پنیر خامه‌ای را به آنها اضافه می‌كنیم. سرخ كردن مرغ باید با حرارت متوسط و در مدت زمانی حدودا 10 تا 12 دقیقه باشد تا كاملا مغزپخت شود.  وقتی پنیر و خامه را به آنها اضافه كردیم، همه مواد را با هم خوب مخلوط می‌كنیم. حالا حدود 150 گرم پنیر پیتزای رنده شده و پنیر پارمسان داخل مواد می‌ریزیم و تا جایی كه تمام مواد با هم مخلوط شوند، هم می‌زنیم. اكنون از مواد آماده شده‌مان، داخل بادمجان‌ها را پر می‌كنیم.

4. كف ظرف مورد نظر كه می‌خواهیم گراتن را در آن بچینیم كمی روغن ریخته و سپس به ارتفاع دو سانتی‌متر سس بشامل می‌ریزیم. بادمجان‌ها را داخل سس چیده روی دهانه هر بادمجان یك قاشق غذاخوری سس بشامل ریخته و سطح آن را با پنیر پیتزای رنده شده می‌پوشانیم.  گراتن را یك ساعت در پنجره وسط فر كه از قبل با دمای 170 درجه سانتی‌گراد گرم كرده‌ایم قرار داده و می‌پزیم.  پس از خارج كردن غذای‌مان از فر برای تزیین، كلاهك بادمجان‌ها را روی آنها قرار می‌دهیم.







تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن