تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803893328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگو انتقاد کرد؛ تضعیف جایگاه شوراها در برنامه ششم توسعه / تهدید «دولت زدگی» در کمین شوراها


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دادگو انتقاد کرد؛ تضعیف جایگاه شوراها در برنامه ششم توسعه / تهدید «دولت زدگی» در کمین شوراها استان‌ها > البرز - رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج ضمن انتقاد شدید از تضعیف جایگاه شوراها در برنامه پنج ساله ششم توسعه، اظهار داشت: متاسفانه برغم وعده های قبلی دولت شاهدیم که در مراحل تدوین برنامه ششم توسعه هیچ اشاره ای به اعتلای فعالیت های شوراهای اسلامی نشده؛ حتی در جهت تضعیف آنها تصمیماتی اتخاذ شده است.

به گزارش خبرانلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دو پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کیانپور و ساختمان خانه ملت صبح امروز، چهارشنبه 26 خرداد با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی، شهرستانی و شهری مورد بهره برداری قرار گرفتند و با هدف توسعه خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری تقدیم کرج نشینان شدند.

سید حمید طهایی، استاندار البرز، عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، مسئول دفتر امام جمعه کرج، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شهردار و معاونین شهرداری کرج، مدیران مناطق 12 گانه و مدیران عامل سازمان های تابعه مدیریت شهری کرج، شهرداران شهرهای تابعه شهرستان کرج، خانواده های معظم شهداء و اصحاب رسانه و خبر از جمله حاضرین در مراسم افتتاحیه پروژه های فوق الذکر بودند که در نهمین روز از ماه مبارک رمضان المعظم در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کیانپور که با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال ظرف مدت زمان 18 ماه احداث شد، در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه ها به صورت جهادی و نمادین افتتاح شد و مراسم خاصی در اطراف پل برگزار نشد تا شهروندان شاهد باشند که خادمین بی ادعای ایشان در مدیریت شهری کرج تنها به دنبال خدمت رسانی صادقانه می باشند و تشریفات و هزینه تراشی معنا و مفهوم خاصی برایشان نداشته و ندارد.

در ادامه و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شهری در محل ساختمان خانه ملت که محل اسقرار نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، افتتاحیه مختصری به منظور پاسداشت زحمات صورت گرفته از سوی مجریان طرح برگزار شد که نخستین سخنران آن محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج بود.

رئیس پارلمان محلی کرج با عرض خیرمقدم به مسئولان، خبرنگاران و شهروندان حاضر در مراسم، قبولی طاعات و عبادات روزه داران را از درگاه احدیت خواستار شد و از اینکه این پروژه ها در روزهای سرشار از خیر و برکت و رحمت رمضان مورد بهره برداری قرار می گیرند، ابراز رضایت و خرسندی کرد.

محمود دادگو افزود: تکریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برابر با تکریم شهروندان است؛ چرا که این عزیزان در راستای رفع مشکلات و دغدغه های موکلین خویش تلاش می کنند و از آنجا که حجم مراجعات مردمی به دفاتر ارتباطات مردمی ایشان بسیار بالا بوده اما ساختمان مناسبی برای پاسخگویی به آنها موجود نبود فلذ مدیریت شهری کرج در مقام احداث ساختمان خانه ملت برآمد.

وی در ادامه و با اشاره به حضور مسئولان ارشد استان در مراسم، از تضعیف جایگاه شوراهای اسلامی در برنامه پنج ساله ششم توسعه به شدت انتقاد کرد و گفت: گرچه کولیوند و اکبریان، نمایندگان مردم در مجلس برای رفع این مشکل قول مساعد داده اند اما دولت سعی دارد وجوه واریزی از سوی مردم به حساب شهرداریها را به سمت خزانه سوق دهد تا پس از آن برای احداث طرح های عمرانی به دنبال دریافت بودجه از ردیف های دولتی باشیم.

این مسئول ارشد شهری تصریح کرد: شورای عالی استان های کشور اعتراض شدید خود را در خصوص تلاش در راستای دولتی کردن شوراهای اسلامی به مسئولان امر انتقال داده است که امیدواریم این مهم در دستور کار نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز قرار گیرد و جای تاسف است که می خواهند جایگاه مردمی پارلمان های محلی تضعیف شود.

دادگو در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال جاری که مزین به شعار راهبردی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» شده است، قصد دارند با هماهنگی و همکاری لازم در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان گرامی حرکت کرده، همچنین روند تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی را نیز از طریق تصویب لوایح لازم تسریع بخشند.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 12:44:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن