تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820748700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازهای شیرخوارگاه بوشهر برطرف می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار بوشهر:
نیازهای شیرخوارگاه بوشهر برطرف می‌شود

بوشهر


شناسهٔ خبر: 3686568 - چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
استانها > بوشهر

.jwplayer { display: inline-block; } بوشهر - شهردار بندر بوشهر بر رفع نیازها و کمبودهای مجموعه شیرخوارگاه سازمان بهزیستی بوشهر تاکید کرد و گفت: حمایت از این شیرخوارگاه را طی لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر بوشهر پیشنهاد می‌دهیم. به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از شیرخوارگاه بوشهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادت مردم با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان بهزیستی در نگهداری از کودکان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه کارکنان بهزیستی در خصوص نگهداری از کودکان و خدمات رسانی در سایر امور اجتماعی ارزشمند و الهی است. وی با اشاره به اینکه عشق به همنوع و روحیه بالای مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی مهمترین ویژگی‌های آنها است افزود: کار مددکاری بسیار سخت و شکننده است و اگر عشق به خدمت نباشد کار کردن در این مجموعه امکان‌پذیر نخواهد بود. شهردار بوشهر برای مددکاران و پرسنل سازمان بهزیستی از خداوند آرزوی سعه صدر کرد و ادامه داد: حمایت و رفع نیازهای مادی و معنوی کودکان نیازمند و بی‌سرپرست اجر دنیوی و اخروی دارد و کسانی که در این راه خدمت می‌کنند خدا به آنها نگاه ویژه دارد.

وی اضافه کرد: آمار کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی استان بوشهر نسبت به سایر استان‌ها پایین است که این نشان دهنده این است که مردم بوشهر مردمی مومن و متعهد به امور زندگی هستند. میگلی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: این کودکان به گونه‌ای تربیت شوند که در آینده افرادی تاثیرگذار در خدمت گذاری به جامعه باشند. شهردار بوشهر با تاکید بر رفع نیازها و کمبودهای مجموعه شیرخوارگاه سازمان بهزیستی بوشهر بیان کرد: مناسب سازی محیط پیرامون و ورودی و تهیه وسیله نقلیه برای این شیرخوارگاه را طی لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر بوشهر پیشنهاد می‌دهیم و پس از موافق شورا، شهرداری در این زمینه اقدام خواهد کرد.

تاکید ویژه بر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان مدیر کل سازمان بهزیستی استان بوشهر نیز در این دیدار که جمعی از فعالان اجتماعی نیز حضور داشتند ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به فعالیت و خدمات رسانی متنوع سازمان بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی بالغ بر ۱۵۴ وظیفه و فعالیت دارد که یکی از مهمترین آنها نگهداری از فرزندان بهزیستی است که رسیدگی به شرایط جسمی و روحی و تحصیلی این کودکان حداقل وظیفه سازمان است. خدیجه پوربهی با اشاره به اینکه در این مراکز سعی می‌شود حداکثر سطح آموزش و تربیت لحاظ شود افزود: تعلیم و تربیت در کنار رفع نیازهای اولیه کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی از اهمیت برخوردار است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۲۰ کودک در شیرخوارگاه بهزیستی بوشهر نگهداری می‌شود بیان کرد: سازمان بهزیستی در دو مرکز دختران و پسران از ۳۳ دختر و پسر نوجوان بصورت مجزا نگهداری می‌کند که از میان آنها حتی قهرمانان ورزشی در سطح ملی وجود دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ماه مبارک رمضان شهردار بوشهر، مدیر کل سازمان بهزیستی استان بوشهر، جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر، شهردار بوشهر، جمعی از معاونین شهردار، رییس حراست شهرداری بوشهر و سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر از مرکز نگهداری کودکان بهزیستی بازدید کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن