تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه طرح هجرت در آموزش و پرورش دیر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه طرح هجرت در آموزش و پرورش دیر برگزار شد اولین جلسه طرح هجرت سال 95 با حضور مدیر آموزش و پرورش ،فرماندهی سپاه ناحیه دیر و تمامی اعضاء درمحل مدیریت آموزش وپرورش دیر برگزارشد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+جلسه طرح هجرت در آموزش و پرورش

  به گزارش خبرنگار پانا از دیر ، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر در این جلسه از تلاشها و فعالیتهای سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی قدردانی نمود و اظهار داشت: بکارگیری قابلیت ها، توانمندی ها و تجربیات دانش آموزان از اهداف طرح هجرت می باشد و آموزش حس مسئولیت پذیری ، روحیه تعاون و همکاری و فعالیتهای گروهی و جمعی از دستاورد های معنوی این طرح برای دانش آموزان محسوب می شود . احمد عبدالله زاده افزود : طرح هجرت سه یکی از طرح های بسیار خوب بسیج است که جهت مرمت ،زیبا سازی و تعمیرات  مدارس همه ساله برگزار می شود و امیدواریم امسال نیز با قدرت و به موقع این طرح را اجرا نماییم.
وی  افزود : امسال طرح هجرت در کلیه مدارس شهرستان ازجمله  شهرها و روستاها و همچنین مدارس چند پایه نیز اجرا می شود .   
فرمانده سپاه سید الشهدا دیر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش در سنوات گذشته در خصوص این طرح گفت:طرح هجرت سه از جمله طرحهای موثر بسیج سازندگی است که با استفاده از توانمندی نیروهای جوان اجرا می شود و نقش بسزایی در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دارد. 
سرهنگ میرزا احمدی با اشاره به برگزاری جلسه پشتیبانی ادارات و نهادها افزود : از تمام ادارات و نهادها درخواست می کنیم که به کمک آموزش و پرورش و بسیج آمده و طرح هجرت را مورد حمایت خود قرار دهند زیرا تعمیر و تجهیز مدارس کمک به نظام تعلیم و تربیت فرزندان این مرزبوم است.
وی افزود: این طرح از اول تیر ماه در شهرستان دیر آغاز و تا 25 شهریور ماه ادامه دارد.    مختارزاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی دیر نیز گفت:شناسایی ،هدایت و بکارگیری قابلیت ها و توانمندی ها و تجربیات و تخصص دانش آموزی از اهداف طرح هجرت 3می باشد. در پایان هر یک از حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و اولویت بندی مدارس جهت شروع کار به بحث و تبادل نظر پرداختند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن