تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802811687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: هم سقف قرارداد را رعایت می کنیم هم ستاره ها را جذب می کنیم+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: منصوریان: هم سقف قرارداد را رعایت می کنیم هم ستاره ها را جذب می کنیم+تصاویر
سرمربی جدید استقلال در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک می گویم. خوشحالم که با تلاش خودم و دعای خانواده ام موفق شدم پس از 8 سال به تیم خودم بازگشتم. ما در این تیم تغییرات زیادی خواهیم داشت که این تغییرات با مقاومت هایی همراه خواهد بود. اگر حمایت پیشکسوتان و هواداران پشت ما باشد به موفقیت خواهیم رسید.


وی درباره شایعه دخالت یک بازیکن در لیست ورودی و خروجی استقلال اظهار داشت: لیستی که به باشگاه دادم حاصل تلاش خودم و بررسی های یک گروه کارشناسی بوده و کسی در آن نقشی نداشته است.
منصوریان در خصوص تذکر وزارت ورزش در مورد ریخت و پاش ها افزود: این تذکرات فقط برای ما نبوده و شامل تیم رقیب هم می شود اما با این حال ما کاری به رقیب نداریم. جا دارد از وزیر محترم ورزش تشکر کنم که مهر تایید بر سرمبیگری من زد. درباره قرارداد ها باید بگویم که ما سقف مبلغ را رعایت می کنیم اما در جذب ستاره هم کوتاهی نمی کنیم.
سرمربی استقلال در مورد شبهه های قراردادش نیز گفت: من در جلسه ای که با وزیر داشتم خودم چنین چیزی را از وزیر نشنیدم و حتی به ایشان گفتم که هر موردی وجود داشت به خودم اطلاع دهید اما چون وزیر شخص تحصیل کرده ای است، اختیار تمام را به بنده داد. در هر حال شان من نباید به خاطر علاقه ام به استقلال پایین بیاید. حالا هم با تمام وجود از قراردادم دفاع می کنم و اصول حرفه ای را رعایت خواهم کرد.
منصوریان درباره جزئیات نقل و انتقالات تیمش خاطرنشان کرد: سه بازیکن جوان را با مبلغی کمتر از سقف قرارداد جذب کردیم. لیست ورودی را اجازه دهید هفته آینده اعلام کنم اما به طور مخفیانه با بازیکنان خوبی در حال مذاکره هستیم که فعلا نامی از آنها نمی برم.
مجتبی جباری و پژمان منتظری استقلالی هستند و اینجا خانه آنهاست اما با الاهلی قطر قرارداد دارند. در کل 50 درصد اسامی منتشر شده در رسانه ها جزء لیست ما نیستند. ما در لیست سورپرایز های جذابی خوایم داشت.
وحید امیری حدود 700 روز با من کار کرده و من شاخ و برگ های اضافی اش را زده ام اما حالا در خرید او رقیب پیدا کردیم. هم ما و هم پرسپولیس قیمت امیری را بالا بردیم که البته این پول امیدوارم نوش جانش باشد. در هر صورت من او را به تیم ملی فرستادم و این برایم کافیست.
من دو روز پیش به تمرین تیم ملی رفتم و چند دقیقه در آنجا حضور داشتم که فکر می کنم این حق طبیعی ام باشد. همیشه اولویت اول ما تیم ملی است. من خودم سه سال کارگری تیم ملی را کردم و الان کی روش برادر من است.
علیرضا منصوریان در خصوص انتظارات هواداران استقلال گفت: هوادار جدای از نتیجه گیری از ما بازی زیبا می خواهد. هدف ما موفقیت در آسیاست و همچنین می خواهیم هوادارانمان در دربی سربلند باشند. روزی که باخت 4 بر 2 را دیدم ناراحت شدم و الان برای هواداران تلاش می کنم. امیدوارم آنها به ما کمک کنند و در روزهایی مثل پلی آف آسیا که بازی سختی خواهد بود یاور ما باشند.
وی درباره مشکلات مالی هم گفت: دوست ندارم مشکلاتی که در نفت وجود داشت در تیم دیگری نیز همراهم باشد.




رقابت برای حفظ نیمکت برابر افرادی مثل مجیدی ؟


نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. هر بازیکنی که در استقلال فوتبالش تمام می شود یکی از رویاهایش نیمکت استقلال است. این مسیر برای من طی شده و برای بقیه هم طی خواهد شد. طبیعی است که دایره ها شکسته شده است. البته من جوان هم نیستم و 45 ساله هستم و گواردیولا در سن من 13 جام داشت. یک نسل هم وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود. احساس می کنم ابراز علاقه امثال فرهاد مجیدی دلی است و این را باور دارم. من نمی گویم روزنامه و وب سایت نمی خوانم. اگر نتوانم بخوانم یک گروهی هست که این کار را می کنند. از همه دوستان تشکر می کنم و پیشکسوتان از من تا الان حمایت کرده اند. سال صبر و حوصله است و در این تغییرات اتفاقاتی رخ می دهد. درباره مجیدی هم بگویم که او در اینستاگرامش یک مطلب جانانه گذاشته است. شاید در آینده احساس رقابت هم شما بکنید ولی من دلی به آنها احترام می گذارم. هرکس ایرادی در من می بیند، با من تماس بگیرد. ما هیچوقت دیگر در استقلال علیه پیشکسوتان بیانیه صادر نمی کنيم. دیدم مجیدی گفته شماره 7 را می توان به هرکسی داد و باید بگویم اگر احساس کنم کسی لیاقت این پیراهن را دارد، این پیراهن را به او می دهم ولی اگر دیدم کسی وجود ندارد، این پیراهن را نگه می دارم. ترجیحم این است آن بازیکن پیراهن را از دست خود مجیدی بگیرد و از او رخصت بگیرد. تمام شماره های استقلال قابل احترام است. با شماره 17 چنگیز کار را در استقلال شروع کردم. همه شماره ها در استقلال خاطره دارند. نسبت به برخی مسائل خیلی حساس هستم و شماره پیراهن هم برای من حساس است


 دستیاران و شروع اردو؟


ما چند کمپ خارجی را در نظر داریم. پنل یک ساله را فردا به باشگاه معرفی می کنیم. برای یک سال برنامه تیم ملی و لیگ را می دانیم و برای همین کار را آغاز کرده ایم. درباره دستیاران هم باید بگویم که کل گروه آنالیز نفت به استقلال می آیند. کیانوش فروزش، مهدی خانبان و سید صالح مصطفوی در کنار ما هستند. محمد خرمگاه و علی چینی هم کنار ما هستند. بابازاده هم به ما اضافه خواهد شد و یک دستیار خارجی هم به ما اضافه می شود که یک هفته بعد اسمش را می گوییم. هیچ علاقه ای ندارم که کسی بخواهد از روابط دوستی با من استفاده کند و کسی را به من معرفی کند. این خط قرمز من است. 25 خرداد کار را احتمالا آغاز می کنیم. اگر ببینیم جذب ستاره های ما چقدر زمان ببرد، شاید 30 خرداد آغاز می کنیم.


آل اسحاق گفته شما قراداد دارید؟


ایشان فرد بسیار خوبی است ولی این را بدانید که هیچ کاری را بدون حساب و کتاب نمی کنم. اگر شنبه 10 صبح بعد از بازی با سایپا برگه فسخ خود را گرفتم برای این بود که امروز را می دیدم. من پارسال 150 میلیون در نفت خرج کردم و یک ريال هم نگرفتم. ایشان گفته چرا برگه کمیته انضباطي ندارم ولی متوجه نیست که من اصلا شکایت نکرده ام. ایشان گفته باید بعد از جام حذفی این کار را می کردم ولی مگر ما در فینال بوده ایم؟ امکان ندارد که در این مسیر اشتباه کرده باشم. بهتر است ایشان به سازمان لیگ برود و اطلاعاتش را کامل کند. 


محمد نوازی هم در کادر شما خواهد بود؟ سرپرست استقلال چه کسی است؟


من کادر خود را اعلام کردم. من تلاش کردم تا استقلال لطمه نبیند. سرپرست هم که آقای پورحیدری است که پدر استقلال است و خوشحالم که این کوه تجربه کنار ما است.


درهای تمرین استقلال باز یا بسته؟


درهای تمرین ما باز است اما باید در چارچوب احترام همه چیز باشد. البته اگر بخواهیم تمرین را ببندیم آن را اعلام می کنیم. هوادار باید آستانه تحمل داشته باشد و شاید یک هفته بد باشیم. بازیکن باید از حضور هوادار لذت ببرد. احساس ترس و نا امنی برای بازیکنان می تواند مشکل ساز باشد. اخبار استقلال پنهان کردنی نیست و روال ما بر این خواهد بود که هفته ای یک بار بازیکنان و کادرفنی جواب گو باشند. اگر من بخواهم هر روز مصاحبه کنم تمرکز فنی نخواهم داشت. قدمتان روی چشم ما و سعی می کنیم که پذیرایی هم از شما بکنیم. بازیکنان ما باید در میکسدزون ها حاضر شوند و اگر بازیکن بخواهد روی روح و روان هواداران راه برود نمی گذاریم مصاحبه کند.


سکوها؟


من با هیچکسی زاویه نداشتم و مخلص تک تک هواداران هستم. از آنها می خواهم که با ما همراه باشند. نگذارند که همبستگی ای که در استقلال نیاز داریم را از بین ببرند. باید از نام استقلال دفاع کنیم. من با هیچکس زاویه ندارم و دست مربیان سابقم را می بوسم. از پیشکسوتان هم می خواهند استقلال را حمایت کنند. ما باید با هواداران از فوتبال لذت ببریم.










منصوریان: هم سقف قرارداد را رعایت می کنیم هم ستاره ها را جذب می کنیم+تصاویر




منصوریان: هم سقف قرارداد را رعایت می کنیم هم ستاره ها را جذب می کنیم+تصاویر




منصوریان: هم سقف قرارداد را رعایت می کنیم هم ستاره ها را جذب می کنیم+تصاویر






۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن