تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش خراسان رضوی آماده برگزاری برنامه های اوقات فراغت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش خراسان رضوی آماده برگزاری برنامه های اوقات فراغت است رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت : بیش از200هزار دانش آموز خراسانی امسال در برنامه های اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش شركت خواهند نمود .
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت 09:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، فرهاد قاسم پور با بیان اینكه پیش بینی می كنیم حدود 1500 پایگاه مختلف اوقات فراغت در سطح استان با محوریت آموزش و پرورش تشكیل شودگفت : دارالقرآن ها ،كانون های فرهگی تربیتی ،اردوگاه ها ،مركز مشاوره ، سالن ها ،استخر ها و مراكز ورزشی ،پژوهش سراهای دانش آموزی و مدارس آموزش و پرورش با بیش از 300 نوع برنامه و كلاس و كارگاه آموزشی به ارائه خدمات به دانش آموزان و خانواده ها می پردازند .
قاسم پور با اشاره به اینكه امسال نیز  شعار  برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی «هردانش آموز یك مهارت» می باشد افزود: تقارن بهار قرآن و برنامه های اوقات فراغت تابستانی موجب گردیده  است برنامه های معرفتی ،دینی و قرآنی در پایگاه های اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش نقش پررنگ تری داشته باشد. وی همچنین ادامه داد: تاكید بر تبیین مفهوم شعار سال مقام معظم رهبری و آشنایی دانش آموزان در قالب كارگاه های آموزشی با «اقتصاد مقاومتی» از دیگر سرفصل های مهم و اساسی برنامه های وقات فراغت دانش آموزان در تابستان 94 خواهد بود .
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی  در  بخش دیگری از سخنانش توجه به مناطق محروم و كم برخوردار ،جلب مشاركت بومی و محلی در اجرای برنامه ها ،توجه ویژه به اردوها و بازدید های دانش آموزی پس از پایان ماه مبارك رمضان و شركت فعال مدارس غیر دولتی در فعالیت های ویژه اوقات فراغت را از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش در سال جاری دانست و افزود : با پیگیری اداره مشاوره استان ،پایگاه های مشاوره و هدایت تحصیلی  نیز از امسال به مجموعه پایگاه های اوقات فراغت استان اضافه خواهند شد .
قاسم پور در پایان با اشاره به اینكه بزرگترین دستگاه درگیر با برنامه های اوقات فراغت در استان آموزش و پرورش است افزود : كانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش  در تمام طول سال تحصیلی و تابستان به عنوان دبیرخانه های دائمی اوقات فراغت آموزش و پرورش مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان هستند و این مهم در طول تابستان به صورت جدی تری پیگیری می شود. وی با اشاره به اینكه  انتظار داریم با هماهنگی با استانداری و با تعامل با تمام دستگاه های متولی برنامه های فرهنگی در استان  برنامه های اوقات فراغت تابستان  امسال را متفاوت تر و پربارتر از همیشه  برگزار كنیم  افزود: امیدواریم با توجه به مضایق و تنگناهای مالی موجود و با مشاركت خانواده ها بتوانیم در غنی سازی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان  نقش تاثیرگذارتری  ایفا نماییم .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن