تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805364353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم نیازمند ۳۵۰ دستگاه اتوبوس شهری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
قم نیازمند ۳۵۰ دستگاه اتوبوس شهری است

اتوبوس


شناسهٔ خبر: 3680245 - سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
استانها > قم

قم - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از افزودن ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم طی سال جاری خبر داد و گفت: هنوز نیازمند ۳۵۰ دستگاه اتوبوس شهری هستیم. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، حسین مؤمنی موحد اظهار داشت: کلانشهر قم نیازمند ۳۵۰ دستگاه اتوبوس شهری است که متاسفانه از سال ۸۸ تاکنون، دولت سهم خود را در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی نپرداخته است. وی افزود: با پیگیری‌های شهردار قم و معاونت شهرسازی و امور زیر بنایی، موفق به عقد قرارداد خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس در سال جاری شدیم که انشاءالله با تحویل اتوبوس‌های جدید در سه مرحله از اول آذر تا پایان بهمن در اختیار ناوگان اتوبوسرانی قرار می‌دهیم. مؤمنی با توصیه به شارژ یک ماهه کارت‌های بلیط الکترونیک توسط شهروندان، توسعه مراکز تهیه کارت بلیط الکترونیک را از دیگر اقدامات این سازمان دانست که تعداد این مراکز از ۲۳ مرکز به ۵۰ مرکز ارتقاء می‌یابد. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ضمن اشاره به مجهز بودن تمامی اتوبوس‌های شهری قم به سیستم خنک کننده تأکید کرد: تمامی رانندگان و شرکت‌ها مکلف به استفاده از کولر در فصل تابستان هستند و شهروندان هرگونه تخلف در این مورد را به روابط عمومی و بازرسان سازمان اتوبوسرانی اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلف برخورد شود. وی فعالیت ۱۳۰ دستگاه مینی بوس در این سازمان را مورد توجه قرار داد و گفت: از این تعداد ۵۰ دستگاه داخل شهر قم و مابقی در شهرهای قنوات، کهک، خلجستان و سلفچگان در حال فعالیت هستند. طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن قم اجرا می‌شود مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن خبر داد و گفت: به دلیل دور بودن پایانه مرکزی و تردد آسان‌تر از میدان ۷۲ این طرح با هدف ساماندهی اتوبوس‌های عبوری و مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

ابوالفضل مستقیمی از اجرای طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن خبر داد و اظهار داشت: به دلیل دور بودن پایانه مرکزی و تردد آسان‌تر از میدان ۷۲ این طرح با هدف ساماندهی اتوبوس‌های عبوری و مسافران در دستور کار قرار گرفته است. مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه نابسامانی و سردرگمی مردم در این میدان چهره ناخوشایندی ایجاد کرده بود، افزود: در این راستا پایانه موقت ۷۲ تن راه‌اندازی شده تا مسافران برای مسافرت به تهران از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های خطی این پایانه استفاده کنند. وی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توقف نیم ساعته اتوبوس‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در این صورت مسافرانی که عجله دارند نیز معطل نمی‌مانند که در این راستا ۳ شرکت سواری هم برای خدمات دهی بهتر به مسافران مستقر شده است. مستقیمی با اشاره به نرخ‌های تعیین شده برای اتوبوس‌ها گفت: برای تسهیل مسافران دو دسته اتوبوس درجه یک و دو تعبیه شده که هزینه اتوبوس‌های درجه یک که وی. آی. پی هستند ۸ هزار تومان و نرخ اتوبوس‌های درجه دو ۶ هزار تومان است، از این میزان ۵ درصد عوارض شهرداری است که از اتوبوس‌ها دریافت می‌شود. مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم میدان ۷۲ تن را نقطه استراتژیک استان عنوان کرد و اظهار داشت:لازم است همه دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی و رسیدگی به وضع این میدان ورود کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن