تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813577357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات انتحاری شیمیایی داعش علیه کردها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عملیات انتحاری شیمیایی داعش علیه کردها
عناصر تروریستی داعش به‌ دنبال آن هستند تا تاکتیک جدید بمب های متحرک و زنده‌ شمیایی را به‌ میدان های نبرد در سوریه‌ و عراق بیفزایند.
آفتاب : یکی از فرماندهان نظامی اقلیم کردستان عراق گفت اطلاعات دقیقی دریافت کرده‌ایم که‌ داعش به‌ دنبال اجرایی کردن عملیات انتحاری شیمیایی است.

به‌ گزارش مهر به‌ نقل از پی یو که‌ی میدیا، یکی از فرماندهان نظامی اقلیم کردستان عراق از تلاش گروه‌ تروریستی داعش برای اجرایی کردن عملیات انتحاری شیمیایی خبر داد.

«اکرم محمد» فرمانده‌ نیروهای پیشمرگه در کردستان عراق افزود: اطلاعات دقیقی دریافت کرده‌ ایم که‌ نیروهای گروه‌ تروریستی داعش درحال تمرین برای چگونگی استفاده‌ کردن از سلاح های شیمیایی در عملیات های انتحاری هستند.

وی تاکید کرد: عناصر تروریستی داعش به‌ دنبال آن هستند تا تاکتیک جدید بمب های متحرک و زنده‌ شمیایی را به‌ میدان های نبرد در سوریه‌ و عراق بیفزایند.

این فرمانده‌ عراقی افزود: داعش شمار زیادی از نیروهای انتحاری خویش را با نحوه‌ چگونگی استفاده‌ از بمب های شیمیایی آموزش داده‌ است.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات ما عناصر تروریستی داعش به‌ دنبال حملات جدید به‌ کشورهای اروپایی هستند و این بار این حملات شیمیایی خواهد بود.

شایان ذکر است که‌ گروه‌ تروریستی داعش در چند ماه‌ گذشته‌، به‌ وفور از سلاح های شیمیایی بر علیه‌ نیروهای عراقی و سوری استفاده‌ کرده‌ است.



تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن