تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به اتهامات عربستان علیه ایران و سردار سلیمانی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گزارش سالیانه آمریکا درباره تروریسم را بی‌اعتبار و به دور از واقعیت‌ها خواند.



به گزارش جام جم آنلاین، حسین جابری انصاری در کنفرانس خبری هفتگی خود سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی را تسلیت گفت. وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به واکنش در برابر گزارش سالیانه آمریکا درباره تروریسم پرداخت و گفت: گزارش اخیر بی اعتبار است چون یک دستور العمل ایدیولوژیک را سالیانه پاکنویس کرده و واقعیت ها وا نادیده میگیرند. واقعیت این است که ایران بزرگترین قربانی تروریسم بوده و ١٧ هزار نفر از شهروندانش را در حملات تروریستی از دست داده است. وی ادامه داد: این گزارش ها به شدت سیاست زده و تابع روابط امریکا با کشورهای مختلف جهان است.ایران سیاست های خود را بر اساس اصول کلی سیاست خارجی کشور و بر اساس واقعیت های موجود اجرا میکند. سخنگوی وزارت خارجه گفت: موضوع نقض برجام در هیات عالی نظارت تصمیم گیری خواهد شد. وزارت خارجه هم به عنوان مجری سیاست خارجی تابع تصمیم های هیات عالی نظارت خواهد بود. انصاری درباره اتهامات عربستان علیه ایران و سردار سلیمانی در عراق و حمایت عربستان از تروریسم و تفرقه شیعه و سنی نیز گفت: عربستان استفاده از تروریسم را به عنوان یک الزام برای تحقق اهداف سیاسی را سالها در دستور کار خودش قرار داده است. گسترش اقدامات تروریستها تهدیدات جدی را متوجه عربستان و سایر کشورهایی که از آن حمایت میکنند خواهد کرد. وی درباره تنش‌های اخیر ایجاد شده میان ایران و عربستان در مورد موضوع حج نیز گفت: متاسفانه سازمان کنفرانس اسلامی تبدیل به یک اداره وزارت خارجه عربستان شده است.


دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 11:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن