تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آرش» نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال امید کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر کمیته فوتسال قم در گفتگو با خبرنگار مهر:
«آرش» نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال امید کشور شد

فوتسال


شناسهٔ خبر: 3676626 - یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
استانها > قم

قم - دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم «آرش» نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال امید کشور شد. رضا بمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آرش به نمایندگی از قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد و برای صعود به لیگ برتر فوتسال امید تلاش می‌کند.

وی افزود: تیم فوتسال آرش سال گذشته نیز در لیگ دسته اول امید حضور قابل قبولی داشت و تا مرحله پایانی پیش آمد اما در نهایت موفق به صعود به لیگ برتر نشد و امسال بار دیگر بخت خود را برای لیگ برتری شدن آزمایش خواهد کرد.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: آرش قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های موعود پیرادل مشهد، مس سونگون ورزقان، کیان سیرجان و شهیدان عباس نژاد اقلید همگروه شده است و مسابقات خود را در شهر اقلید استان فارس برگزار می‌کند.

بمانی بیان داشت: قرار است این مسابقات طی یک مرحله از ۲۵ مردادماه در گروه‌های ۲ گانه برگزار شود تا تکلیف راه یافتگان به مرحله نهایی مشخص شود و آرش در صورت کسب عنوان نخست یا دوم گروه خود راهی دور پایانی می‌شود.

وی عنوان کرد: بر اساس گروه بندی انجام شده در گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال امید تیم‌های کفش لوکس تبریز، سرخپوشان همدان، لبنیات ارژن شیراز، علم و صنعت المهدی مشهد، شهید منصوری قرچک و شهیدان کوچک تیار قزوین حضور دارند.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: آرش قم در صورت صعود از مرحله گروهی، در دور پایانی در قم میزبان تیم‌های صعود کننده خواهد بود تا بدین ترتیب شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد البته قم در لیگ برتر فوتسال امید یک نماینده دارد و تیم ماهان تندیس قم در این سطح حاضر است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن