تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحیدی خبر داد: احداث پل عابر پیاده در منطقه 11 کرج/اختصاص بالغ بر 15 میلیارد ریال


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وحیدی خبر داد: احداث پل عابر پیاده در منطقه 11 کرج/اختصاص بالغ بر 15 میلیارد ریال استان‌ها > البرز - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تصمیم اعضای شورای شهر، لایحه ی شهرداری در خصوص احداث پل عابر پیاده در منطقه 11 شهرداری کرج با پیش بینی بودجه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال به تصویب رسید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، داوود وحیدی با اشاره به اینکه منطقه 11 کرج یکی از مناطق قدیمی در این کلانشهر با ویژگی های خاص می باشد، گفت: در ادامه سیاست گذاریهای مدیریت شهری مبنی بر برخورداری یکسان مناطق از امکانات شهری، لایحه ی شهرداری در خصوص احداث پل عابر پیاده در این منطقه جهت عبور شهروندان از حدفاصل بلوار خلج آباد به ساختمان اداری شهرداری، مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان منطقه 11 شهرداری کرج، در محلی استقرار یافته که شهروندان برای دستیابی به آن با مشکلاتی مواجه می باشند، بر این اساس مدیریت شهری احداث پل عابر پیاده در این محل را که متفاوت با دیگر پل های موجود در سطح شهر می باشد، در دستور کار قرار داد و با اختصاص 15 میلیارد ریال برابر با یک و نیم میلیارد تومان بودجه، احداث این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

داوود وحیدی در ادامه در خصوص نحوه تعامل شهرداری کرج با سازمان همیاری شهرداریها ی البرز که اخیرا با انتقادات و تذکر برخی اعضا همراه بوده است و گفت: این سازمان از نظر من از اهداف اولیه تاسیس خود دور شده و به جای حمایت و پشتیبانی از شهرداریهای استان به سمت درآمد زایی و متاسفانه واسطه گری روی آورده است.

وی افزود: از ابتدا قرار نبود که سازمان همیاری شهرداری ها به رقیب بخش خصوصی تبدیل شود و حتی عهده دار اجرای طرح هایی همچون سرویس مدارس شود و از قشر مظلوم تاکسیران وجه دریافت نماید.

این عضو شورا تصریح کرد: بنده بر اساس قانون و طبق مستندات موجود نقد هایی به عملکرداین سازمان دارم که البته بیشتر خواهد شد. سازمان همیاری باید به پروژه هایی همچون بازگشایی معبر یا ساخت راهها ورود کند که احداث آنها ضرورت و فوریت داشه اما پروسه فراخوان عمومی و برگزاری مناقصات زمان باشد نه اینکه به تهدیدی برای بخش خصوصی تبدیل شده و به یک واسطه تبدیل شود.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 16 خرداد 1395 - 11:20:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن