تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزار متر مربع از معابر و محلات منطقه سه سنندج آسفالت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چهار هزار متر مربع از معابر و محلات منطقه سه سنندج آسفالت شد استان‌ها > کردستان - مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در دو ماهه نخست امسال و در راستای بهسازی معابر نزدیک به چهار هزار متر مربع از محلات و خیابان های سطح منطقه لکه گیری و آسفالت شد.

مدیر شهرداری منطقه سه در گفتگو با خبرآنلاین کردستان عملکرد دو ماهه نخست سالجاری را تشریح کرد.
مهندس بهزاد ریحانی فرد اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای سالجاری اقدامات لازم در راستای بهسازی و آسفالت معابر سطح منطقه صورت گرفته است.
وی افزود: در دو ماهه نخست امسال با 220 تن آسفالت نزدیک به چهار هزار متر مربع از معابر و محلات سطح منطقه لکه گیری و آسفالت شد.
ریحانی فرد در خصوص دیگر فعالیت های عمرانی در دو ماهه اخیر گفت: اجرای 400 متر جدول گذاری، احداث 1750 متر پیاده رو و کف فرش و 10 مورد نرده گذاری جهت هدایت آبهای سطحی در سطح منطقه صورت گرفته است.
مدیر شهرداری منطقه سه از ساماندهی پارک شهرک نور سنندج خبر داد و اظهار داشت: احداث سکو با سنگ لاشه به متراژ 80 متر مربع، احداث پیاده رو به متراژ 90 متر مربع، نصب صندلی و سطل زباله و نور پردازی با هزینه 20 میلیون تومان از دیگر فعالیتهای شهرداری این منطقه بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: با هدف زیبا سازی معابر عملیات نورپردازی بلوار پاسداران تا پارک حلزونی با نصب 150 چراغ نورپردازی شده است.

کلید واژه ها: استان کردستان -




پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 10:49:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن