تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غبار روبی 400 مسجد چناران در آستانه ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: غبار روبی 400 مسجد چناران در آستانه ماه مبارک رمضان
مسئول امور مساجد چناران گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 400 مسجد در سطح شهرستان چناران غبار روبی و عطر افشانی می شود.
به گزارش گروه استان های باشاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام مصطفایی در آئین غبار روبی مسجد مهدیه این شهرستان افزود: از این تعداد 207 مسجد در شهرستان چناران و بقیه در شهرهای گلبهار و گلمکان قرار دارد.


غبار روبی 400 مسجد چناران در آستانه ماه مبارک رمضان


وی گفت: ، در حال حاضر 150 مسجد در شهرستان نماز به صورت جماعت اقامه می شود65 مسجد دارای امام جماعت روحانی و 35مسجد دارای پیش نماز و در بقیه مساجد نماز گزاران بدون امام جماعت نماز را فرادا میخوانند.

غبار روبی 400 مسجد چناران در آستانه ماه مبارک رمضان

مسئول امور مساجد چناران خاطر نشان کرد:در عظمت ماه مبارک همین قدر کافیست برای ما که بهار قرآن است و لذا ماه مبارک رمضان بهار مساجد هم است و از همه دستگاها و در جمع مدیران بویژه فرماندار و امام جمعه شهرستان ، ائمه جماعات مساجد و هیئت امنا و خدام و متدینین یادآوری کردند که مسجد همگانیست و متعلق به یک گروه وحزب نیست ونیز همه باید احساس مسئولیت کنند و به زیبایی مساجد احتمام بورزند ودر معنویت سبقت بگیرند و دنبال مسجدی در تراز اول اسلام باشند تا مسجدی پویا و فعال و اغنا کننده جامعه اسلامی و نیازهای فکری و فرهنگی و مذهبی نوچوانان و جوانان را فرهم سازند. وی یادآور میشود شهرستان چناران همچنان با کمبود روحانی مواجه میباشد و امیدواریم کرد که که این خلاء در آینده پر شود و دیگر شاهد کمبود امام جماعت در مساجد نباشیم.

لینک


۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن