تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار سلامي: با تمام پيکره استکبار مي‌جنگيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار سلامي: با تمام پيکره استکبار مي‌جنگيم
ما آماده‌ايم در وسيع‌ترين صحنه‌ها، نبردهاي طولاني را با تضمين موفقيت جهان اسلام اداره کنيم.


به گزارش تسنيم، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم مدافعان حرم اهل بيت(ع)، با بيان اينکه امروز در عصر پيچيده‌ترين توطئه‌هاي بشر قرار داريم، گفت: در مقطع کنوني شاهد زوال يک تمدن پوسيده و روبه زوال و طلوع تمدني ديگر هستيم.

 وي افزود: امروز تمدن غرب که با تکيه بر ليبراليسم جز غارت ثروت‌هاي مادي و معنوي ملت‌هاي مظلوم، به راه‌ انداختن جنگ‌هاي بزرگ، انباشتن زرادخانه‌هاي هسته‌اي، آواره‌ کردن مردم بيگناه، کودتا، اشاعه استبداد و از بين بردن آزادي محصول ديگري براي بشريت نداشت، در حال فروپاشي است و در کنار آن تمدني طلوع مي‌کند که پيامش آزادي، عدالت، کرامت، احياي ارزش‌هاي انساني، استقلال حقيقي، احترام به هويت انسان‌ها، صلح و دوستي و آرامش، امنيت و پيشرفت براي همه عالم است و اين تمدن، تمدن اسلامي است.

سردار سلامي خاطرنشان کرد: تمدن غرب براي جهان اسلام هيچ ثمري جز کوچک‌سازي امت اسلامي و تبديل آن به دولت‌هاي ضعيف براي تسلط سياسي و غارت اقتصادي و به سقوط کشاندن فرهنگ آنها نداشت و وقتي به جهان اسلام نگاه مي‌کنيم مي‌بينيم که سربازان مزدور استکبار در بلاد اسلامي چگونه زنان و کودکان را آواره مي‌کنند.

وي با بيان اينکه استعمارگران امريکا و انگليس در بسياري از نقاط جهان جنگ به راه انداختند، خاطرنشان کرد: امروز اين تمدن پوسيده رو به زوال است، اسلام به حاکميت رسيده و بذر آگاهي در قلب و ذهن مسلمانان عالم کاشته شده و انقلاب اسلامي توانسته توازن قدرت نظامي را به نفع مسلمانان تغيير دهد.

جانشين فرمانده کل سپاه با تأکيد بر اينکه انقلاب اسلامي طي چهار دهه توانست در برابر همه توطئه‌ها و سناريوهاي قدرت‌‌هاي بزرگ بايستد، گفت: اگر ما روزي در امتداد کرخه و کارون مي‌جنگيديم امروز در شرق مديترانه در حال جنگ هستيم و اگر در گذشته جهان اسلام ميدان تاخت و تاز امريکايي‌ها و انگليسي‌ها و همپيمانان آنها بود امروز در هيچ سرزمين اسلامي فرش قرمز زير پاي مقامات امريکا و انگليس پهن نمي‌کنند. سلامي افزود: آنچه امروز اتفاق مي‌افتد خارج از تصور انسان است.
 مدافعان حرمي که مهاجر الي‌الله شدند و همسراني که بر اين سختي‌ها صبر کردند، پدران و مادراني که بغض خود را پنهان مي‌کنند و فرزندان اين شهدا در حال معماري تمدن حقيقي جهان اسلام هستند. وي با اشاره به تلاش دشمن براي ايجاد نفاق و تفرقه در جهان اسلام گفت: آنها مي‌خواهند به هم پيوستگي اعتقادي را در دنياي اسلام از بين ببرند تا جلوي شکل‌گيري تمدن اسلامي گرفته شود اما ما با تمام پيکره استکبار مي‌جنگيم و به دنبال در هم شکستن استخوان اين قدرت‌ها با تمام انباشته‌هاي مادي و معنوي خود هستيم.


منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن