تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازمند اعزام بیمار به خارج از کشور نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 نیازمند اعزام بیمار به خارج از کشور نیستیم
نیازمند اعزام بیمار به خارج از کشور نیستیم رئیس مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه شهید بهشتی تهران با اشاره به رشد فزاینده بخش درمان و پزشکی در ایران، گفت: ۱۰۰درصد بیماری‌ها در ایران درمان می شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، مرتضی صافی‌گلپایگانی در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: برای درمان هیچ‌کدام از بیماری‌ها، نیازمند اعزام بیمار به خارج از کشور نیستیم.

وی پیشرفت علم پزشکی در ایران پس از انقلاب را خیره‌کننده ارزیابی کرد و افزود: پزشکان ایرانی از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردارند.

این فوق‌تخصص بیماری‌های قلب و عروق با اشاره به اینکه امکان جراحی همه بیماری‌های قلبی در ایران فراهم است، تصریح کرد: خوشبختانه همه ظرفیت‌های پزشکی و درمانی در کشورمان وجود دارد.

صافی‌گلپایگانی با اشاره به ازدیاد بیماری‌های قلبی عروقی در ایران، گفت: تعداد بالای بیماری‌های قلبی در ایران بیشتر به سبک زندگی ما برمی‌گردد.

وی ادامه داد: متاسفانه با ورود ماشین به زندگی و تمدن ایرانی، عوارض این زندگی ماشینی گریبان مردم ما را گرفته و همین‌ها به افزایش مبتلایان به بیماری‌های قلبی ـ عروقی در ایران انجامیده است.

این استاد دانشگاه کم‌تحرکی ناشی از زندگی ماشینی را از عوامل موثر در افزایش مرگ‌و میرهای ناشی از بیماری‌های قلبی دانست و گفت: ورزش و تحرک در زندگی روزانه، استفاده کمتر از مواد چربی و قندی مضر،عدم مصرف سیگار و...می‌تواند تا حد زیادی به کاهش بیماری‌های قلبی در ایران کمک کند.

صافی‌گلپایگانی از استرس بالا در زندگی به عنوان عامل تسریع‌کننده در ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی یاد کرد و افزود: علاوه بر این افزایش ساعات کاری، کار کردن در چند شیفت، عدم استراحت مناسب و مواردی از این دست نیز به افزایش استرس و متعاقب آن افزایش احتمال ابتلا به این بیماری‌ها می‌انجامد.

منبع: مهر


95/3/11 - 16:10 - 2016-5-31 16:10:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن