تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از نامزدی تا بای بایِ کواکبیان برای ریاست مجلس/ 11 رای ناامید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از نامزدی تا بای بایِ کواکبیان برای ریاست مجلس/ 11 رای نا"امید"
انتخابات دائمی ریاست مجلس با اعلام نامزدی و انصراف یک نماینده همراه شد.

از نامزدی تا بای بایِ کواکبیان برای ریاست مجلس/ 11 رای نا
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 11 خرداد ماه انتخابات هیئت رئیسه دائمی مجلس را در دستور کار قرار داد دستوری که به جریان‌ نیافتاده با  حواشی همراه شد.


در ادامه این دستور قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس علی لاریجانی مصطفی کواکبیان را به عنوان نامزد جایگاه دائمی ریاست مجلس دهم مطرح کرد بدین نحو انتخابات ریاست مجلس به جریان بیافتد.


پس از دقایقی که صندوق‌های اخذ رای به میان نمایندگان رسید و آرا مربوطه کم و بیش در حال جمع‌آوری بود مصطفی کواکبیان فریادهای بلندی را سر داد، فریادهایی که تا دقایقی مشخص نبود چه دلیلی دارد. در ادامه پس از نزدیک شدن برخی نمایندگان به صندلی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، همه چیز مشخص شد.


وی قصد داشت از نامزدی خود در انتخابات ریاست مجلس انصراف دهد! اقدامی که در ادامه موجب تعجب برخی از نمایندگان و همچنین اصحاب رسانه مستقر در صحن شد. کواکبیان که می‌خواست هیئت رئیسه موقت مجلس با تقاضای انصراف وی موافقت کند، در ادامه لاریجانی را به واکنش واداشت.


البته پیش از آن قاضی‌زاده هاشمی در واکنش به اعتراض مصطفی کواکبیان گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم انتخابات را متوقف کنیم. در ادامه  علی لاریجانی هم سر شوخی را با کواکبیان باز کرد.


وی در واکنش به اعتراضات کواکبیان با خنده گفت: پس از اعلام رای‌گیری انصراف قابل قبول نیست، این در حالی بود که مصطفی کواکبیان در حلقه بسیاری از نمایندگان فریادهایی مجددا به دنبال این بود که در انتخابات دائمی ریاست مجلس انصراف دهد در طی آن دستان خود را به عنوان اعتراض بالا و پایین می‌برد که در همین حین لاریجانی شوخی دوم خود را با کواکبیان کرد.


لاریجانی که اعتراضات کواکبیان وی را به خنده واداشته بود، به کواکبیان گفت: آقای کواکبیان دیگر آخر کاری دارند، بای بای می‌کنند (خنده) 


البته لاریجانی مجددا به کواکبیان گفت: بگذارید انتخابات انجام شود دیگر نمی‌توان کاری کرد.


سرانجام پس از اعتراضات کواکبیان آرای نامزدهای ریاست مجلس به دست علی لاریجانی رئیس موقت مجلس دهم قرائت شد.


لاریجانی در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: این بنده حقیر در این انتخابات 237 رای کسب کرده و آقای کواکبیان هم 11رای را از آن خود کردند که در همین حین برخی از نمایندگان با لبخندی واکنش خود را نسبت به 11 رای کواکبیان کم و بیش نشان دادند.


این در حالی است که مصطفی کواکبیان از صندلی خود برخاسته دست خود را به نشانه اعتراض به سمت هیئت رئیسه مجلس دراز کرده بود.


اما لاریجانی در ادامه گفت: البته آقای کواکبیان گفتند که می‌خواهند انصراف دهند منتهی چون ما اعلام رای کرده بودیم نمی‌توانستیم انصراف وی را قبول کنیم.


در ادامه صحن علنی مجلس انتخابات نواب دائمی ریاست مجلس را در دستور کار خود قرار داد.


این خبر در حال تکمیل است...







۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن