تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانجام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معارفه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرانجام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معارفه شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، سرانجام پس از چندماه از گذشته استعفای معتدد ،آئین معارفه قاسم شهبازی، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه برگزار شد.

براساس همین گزارش ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان در دو سال اخیر تنها توانسته حقوق نیروی انسانی خود را تأمین و پرداخت کند.
سیامک سلیمانی دشتکی تأکید کرد: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در دو سال گذشته به هیچکدام از شهرداری های استان کمکی نکرده است.
وی افزود: مدیریت جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری باید با عزم و تلاش جدی، آشفتگی های موجود این سازمان را در سریع ترین زمان ممکن رفع کند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: انتظار می رود تا کارکنان سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری، حاشیه ها را کنار بگذارند و در راستای حفظ این سازمان فعالیت داشته باشند.
عضو هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این سازمان یک مجموعه اقتصادی است و باید با جبران کاستی ها از انحلال آن جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد:سرانجام رسیدن فعالیت های عمرانی و اقتصادی سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری، نقش مهمی در رونق امور اجرایی شهرداری های استان دارد.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری،در سال های گذشته، فرصت ها و موقعیت های فراوانی در بخش های مختلف و به ویژه در زمینه اقتصادی و عمرانی را از دست داده است.
وی اظهار کرد: مدیریت و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری باید با جبران فرصت ها و موقعیت های از دست رفته، زمینه ارتقای شاخص های مختلف در این سازمان را فراهم کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرداری های استان می توانند با سپردن فعالیت های عمرانی و اقتصادی خود به سازمان همیاری شهرداری های استان، بازدهی و خروجی عملکرد این سازمان با افزایش دهند.
وی بیان کرد: خرید و تأمین اقلام مورد نیاز شهرداری های چهارمحال و بختیاری از سوی سازمان همیاری شهرداری های استان می توان در افزایش درآمد و رشد شاخص های اقتصادی این سازمان مؤثر باشد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: تمامی نیروهای سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری بایستی با ارائه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات مؤثر و علمی خود، زمینه رفع مشکلات کنونی این سازمان را رفع کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین، قاسم شهبازی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
شهبازی، چهارشنبه گذشته، پس از رأی گیری از شهرداران چهارمحال و بختیاری، با کسب 31 رأی از مجموع 36 رأی مأخوذه به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
همچنین در این آیین از خدمات 50 روزه محمدرضا رئیسی هارونی، سرپرست سابق سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری و اسماعیل صادقی سودجانی، مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر و تشکر شد.
شهبازی، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری، پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کیار مشغول به خدمت بوده است.
همچنین محمدرضا رئیسی هارونی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری از عضویت در هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری استعفا داد و احسان امانی بابادی، مدیرکل دفتر فنی استانداری با انتخاب شهرداران به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این سازمان انتخاب و معرفی شد.
در چند سال اخیر مدیران عامل این سازمان استعفا داده بودند و این سازمان به دلیل بدهی ها گذشته ،با مشکل روبرو بود.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




سه شنبه 11 خرداد 1395 - 09:25:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن