تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک آبی غدیر قم همزمان با عید فطر افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قائم مقام شهردار قم خبر داد:
پارک آبی غدیر قم همزمان با عید فطر افتتاح می‌شود

پارک آبی


شناسهٔ خبر: 3672478 - دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
استانها > قم

قم - قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی گفت: پارک آبی غدیر در ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی بازگشایی شده و به صورت رسمی در عید سعید فطر افتتاح می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به وضعیت پارک آبی غدیر، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پارک آبی غدیر همزمان با عید سعید فطر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه امور ساختمانی، نصب تاسیسات و تجهیزات و وسایل پشتیبانی انجام شده است، گفت: در بازدیدی که شهردار قم روزهای اخیر از این پروژه داشتند برخی مسائل و مشکلاتی که پیش روی این پروژه بود مطرح شد و براساس تصمیمات صورت گرفته مشکلات این پروژه تا شروع ماه مبارک رمضان برطرف شده و به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی، ‌ بیان کرد: گاز و برق این مجموعه تفریحی هنوز وصل نشده و براساس تعاملی که از سوی استانداری صورت گرفته مقرر شده است برق و گاز این پروژه تا ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر وصل شود.

وی بیان کرد: مجموعه پذیرایی جانبی این پروژه تفریحی توریستی به مدت یک ماه است که به بهره برداری رسیده و مردم از آن استفاده می‌کنند.

معرفت با تأکید بر اینکه پروژه تفریحی توریستی پارک آبی غدیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری قم انجام شده است، گفت: برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، سرمایه گذاری و هزینه شده است.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی عنوان کرد: جدیدترین بازی‌ها از جمله استخر موج، رودخانه وحشی، ‌ سقوط گرداب و سرسره‌های آبی و... و. قرار داده شده است که با راه اندازی رسمی از آن شاهد استقبال مردم از این فضای تفریحی هستیم.

وی با تأکید براینکه پارک آبی غدیر نسبت به پارک‌های مشابه در کشور، از فضای بهتر و دلنشین‌تری برخور دار است، گفت: افتتاح این مجموعه موجب می‌شود شاهد حضور توریست‌ها و مسافران بیشتری در قم خواهیم بود و به این صورت زمان اقامت زائران در قم اضافه می‌شود.

معرفت با بیان اینکه پارک آبی غدیر از بهترین فضاهای تفریحی در قم به شمار می‌رود، عنوان کرد: افتتاح این پروژه نقطه عطفی برای ورود سرمایه گذاران به قم است و به همین دلیل شورای اسلامی شهر و مجموعه استانداری برای حمایت از این سرمایه‌گذار نهایت همکاری را دارند.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی خاطرنشان کرد: افتتاح این مجموعه موجب اشتغالزایی نیز در شهر قم می‌شود که در این راستا می‌توان به اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشاره کرد.

تهیه ۹ طرح مطالعاتی برای اصلاح بافت فرسوده شهر قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از تهیه ۹ پروژه مطالعاتی در حوزه اصلاح بافت فرسوده توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم و با مشارکت این سازمان خبر داد.

علیرضا خاکی با بیان اینکه پایدار کردن ردیف بودجه اصلاح بافت فرسوده در نهادهای مختلف استان قم دنبال می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم بعد از پایان مطالعات جامع بافت فرسوده شهری قم بتوانیم از اعتبارات سازمان‌های مختلف استانی در این راستا استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مطالعه توانمندسازی پایدار شهری توسط کارگروهی با محوریت بنیاد مسکن و اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم آغاز شده که شهرداری قم یکی از اعضای این کارگروه است و در این مطالعات به طرح بازآفرینی شهری قم نگاه ویژه می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۹ پروژه مطالعاتی در حوزه اصلاح بافت فرسوده توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم و با مشارکت این سازمان در حال انجام است، مطرح کرد: محدوده بافت تاریخی استان قم تصویب شده و امیدواریم در شورای بافت فرسوده بتوانیم بخشی از مشکلات این محدوده را رفع کنیم.

وی با اشاره به ایجاد صندوق توسعه شهرهای زیارتی در کشور عنوان کرد: تأمین بودجه‌های مورد نیاز شهر قم از این صندوق در حال پیگیری بوده اما تاکنون رقم مشخصی از این صندوق برای قم اختصاص داده نشده است.

خاکی با بیان اینکه محدوده تاریخی شهر قم در نقاط مرکزی شهر واقع است، گفت: برای اینکه بتوانیم از مشکل بافت فرسوده در شهر قم رهایی پیدا کنیم دستگاه‌های مختلف اجرایی استان باید مشارکت داشته باشند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن